|
Samsung tab genstarter, hvordan rooter jeg den ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mondeo93 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-September-2016 kl. 17:31 |
Hej
Har en Samsung tab 10,1 GT-N8020, der uden varsel begyndte at genstarte af sig selv og det bliver den ved med så længe der er strøm på. Hard reset hjælper intet har også haft den skilt ad for at kunne tage strømstikket fra batteriet fra i nogle timer, for at se om det hjalp Har også prøvet at roote den med Odin 3.07 program, men det eneste der sker er at den downloader zip programmet og genstarter og igen starter forfra med at genstarte. Noget må jeg gøre forkert med at roote den, da det er første gang jeg prøver at roote android, hvordan rooter man sådan en korrekt for at ligge ny software/styresystem på ny ind på den ? Hilsen mondeo
|
|
![]() |
|
rawi ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 282 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan du komme i Recovery mode?
|
|
![]() |
|
mondeo93 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
Ja, og det eneste der sker er at den resetter tabletten og så starter det forfra
![]() |
|
![]() |
|
Blu-ben ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2008 Status: Offline Point: 869 |
Hej jeg oplever samme problem med en samsung galaxy tab s, fandt du en løsning på problemet ?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |