|
Samsung Terrace |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jopppar ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-November-2020 kl. 08:58 |
Hej med jer,
Jeg er igang med at bygge en overdækket terrasse, og vil gerne have monteret et fastsiddende tv. Derfor har jeg kigget lidt på Samsung Terrace, som virker som et gennemtænkt produkt. Det kommer dog først til DK engang til foråret. Jeg har forhørt mig hos hi-fi-klubben, og de kan ikke skaffe den. Det er muligt at afhente den i Tyskland, men er der noget jeg her skal være ekstra opmærksom på? Går ud fra, at der som minimum altid er engelsk menu? Jeg skal ikke bruger tuner-delen, så den er jeg lidt ligeglad med. Håber I kan hjælpe 😊
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4654 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der burde ikke være udfordringer med funktionalitetet i TV’et såfremt du køber i Tyskland. En del skærme, som sælges i Danmark, parallrlimporteres allerede fra andre europæiske lande.
Eventuel reklamation kan måske blive en udfordring.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |