|
Samsung tænder og slukker selv ?? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
wanting ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 721 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Februar-2014 kl. 13:10 |
Hejsa
Har en kammerat der har købt samsungs topmodel i F serien i plasma. Han oplever tvet ofte tænder så der kommer samsung logo frem også slukker igen et par sekunder efter han er gået i seng. Nogle der kender til dette fanomen og ved hvad det er og om hvad der kan gøres ved dette ? Det skal sige tvet intet fejler og dette undre ham blot ? Redigeret af wanting - 13-Februar-2014 kl. 20:25 |
|
![]() |
|
huntiedk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det gør rigtig mange fjernsyn i dag for at opdatere kanalinstillingerne (tilføje nye kanaler osv. ud fra antennesignalet). Det kan muligvis slås fra i menuen for det aktuelle TV; det må et kig i manualen eller menuerne afgøre ;)
|
|
Øst, vest, ::1 bedst
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Den automatiske opdatering, som mine Samsung TV også har, den tager altså ikke et par timer. Den bør højest tage få minutter.
|
|
![]() |
|
huntiedk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
Enig i at det kun skal tage ganske få minutter. Trådstarters formulering kan med lidt god vilje også tolkes som dette, nemlig at TV'et tænder kortvarigt og slukker igen, og det hele sker nogle timer ud på natten. Sover man i samme rum som TV'et, kan det jo godt være, man opdager det
![]() Og omvendt - hvis det tager flere timer, så er der noget i vejen med TV'et. Det er jo ikke godt for en plasma at ha' et logo på skærmen lang tid...
|
|
Øst, vest, ::1 bedst
|
|
![]() |
|
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
Jeg havde et lignende problem engang. Der var noget rod med hardware og Det skulle skiftes et bundkort.
|
|
![]() |
|
wanting ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 721 |
det er selvfølgelig nogle sek jeg mente og tak for svar det siger jeg videre til min kammerat.
Han var bange for det var noget med de der komponenter som de nævnte i kontant.. Tak jer der gad svare og som ikke bare som med et beskidt svar..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |