recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung tænder og slukker selv ??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung tænder og slukker selv ??

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
wanting Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 721
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wanting Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung tænder og slukker selv ??
    Sendt: 13-Februar-2014 kl. 13:10
Hejsa

Har en kammerat der har købt samsungs topmodel i F serien i plasma.

Han oplever tvet ofte tænder så der kommer samsung logo frem også slukker igen et par sekunder efter han er gået i seng.

Nogle der kender til dette fanomen og ved hvad det er og om hvad der kan gøres ved dette ? Det skal sige tvet intet fejler og dette undre ham blot ?

Redigeret af wanting - 13-Februar-2014 kl. 20:25
Til top
huntiedk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2006
Sted: København Ø, DK
Point: 725
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér huntiedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2014 kl. 14:36
Det gør rigtig mange fjernsyn i dag for at opdatere kanalinstillingerne (tilføje nye kanaler osv. ud fra antennesignalet). Det kan muligvis slås fra i menuen for det aktuelle TV; det må et kig i manualen eller menuerne afgøre ;)

Øst, vest, ::1 bedst
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2014 kl. 15:11
Den automatiske opdatering, som mine Samsung TV også har, den tager altså ikke et par timer. Den bør højest tage få minutter.
Til top
huntiedk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2006
Sted: København Ø, DK
Point: 725
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér huntiedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2014 kl. 16:05
Enig i at det kun skal tage ganske få minutter. Trådstarters formulering kan med lidt god vilje også tolkes som dette, nemlig at TV'et tænder kortvarigt og slukker igen, og det hele sker nogle timer ud på natten. Sover man i samme rum som TV'et, kan det jo godt være, man opdager det Smile

Og omvendt - hvis det tager flere timer, så er der noget i vejen med TV'et. Det er jo ikke godt for en plasma at ha' et logo på skærmen lang tid...
Øst, vest, ::1 bedst
Til top
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: Ry
Point: 616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2014 kl. 16:38
Jeg havde et lignende problem engang. Der var noget rod med hardware og Det skulle skiftes et bundkort.
Til top
wanting Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2006
Sted: Esbjerg
Point: 721
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wanting Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2014 kl. 20:27
det er selvfølgelig nogle sek jeg mente og tak for svar det siger jeg videre til min kammerat.

Han var bange for det var noget med de der komponenter som de nævnte i kontant..

Tak jer der gad svare og som ikke bare som med et beskidt svar.. 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu