|
Samsung Touchwiz (slippe for det?) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Helmuth ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2008 Status: Offline Point: 278 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-November-2014 kl. 08:23 |
Jeg lurer på at købe Samsung-tablets til mine børn, enten fra Pro- eller S-serien. Men jeg er "bange" for at Touchwiz-delen går hen og bliver et problem. Jeg kender den ikke selv, men jeg har bare læst så meget dårligt om den - og er bange for den vil skabe forvirring for ungerne.
Jeg ønsker ikke at rode med rootning af tabletten, men vil her høre, om det er muligt at slå det mere eller mindre fra?
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tvivler på det skaber forvirring for dem. Det er meget lig almindelig android. Der er et skin på det og lidt ekstra apps osv. Problemet er nok mest, at det er tungt. Du slipper kun af med det med root
|
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
Touchwiz. Prøv at se link til video.
http://www.samsung.com/uk/mobileappsandservices/touchwiz.html Alle tablets har idag touchwiz. Du kan sætte Tab S til såkaldt let tilstand, så børn ikke kan ændre. Du kan også sætte denne model i privat tilstand. Endvidere kan hele familien logge på hver for sig, så den bliver personal. PS Tab S er min tredje Tablet. Redigeret af bentpetersson - 28-November-2014 kl. 11:48 |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
Steffen32 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 771 |
TouchWiz er ikke svær at arbejde i. Det behøver du ikke at frygte eller fravælge Samsung for. Jeg har en Note 4 og prøvede at installere Lollipop launcher. Der var stort set ikke forskel på den og Touchwiz. Så nu er jeg bare vendt tilbage til Touchwiz.
|
|
![]() |
|
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
I "gamle dage" var Touchwiz meget langsomt, men i dag kører det udemærket og har mange gode features. Det er nemt og intuitivt at bruge.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |