recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung tv defekt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung tv defekt

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
park Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-August-2004
Sted: Måløv
Status: Offline
Point: 78
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér park Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung tv defekt
    Sendt: 27-November-2013 kl. 23:31
Øv mit 2 1/2 år gamle Samsung d7005 til 20.000 kr er defekt, det slukker og tænder hele tiden. Jeg har snakket med Samsung og der er ingen hjælp at hente, garantien er jo udløbet(Håbede at de sagde så pyt den fikser vi uden beregning)Så jeg må selv punge ud. Er der nogen der kender en god og billig tv reperatør som mligvis kan komme hjem til mig og fikse det?
Til top
Kallespears Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-April-2011
Sted: Esbjerg Danmark
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kallespears Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2013 kl. 23:57
Hvor er hjemme hos dig?
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2013 kl. 23:59
Har du ikke en elektronikforsikring oveni din indbo?
Til top
Moef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Januar-2005
Sted: Denmark
Point: 909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Moef Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2013 kl. 03:51
Det lyder som Samsung' problem m. dårlige komponenter i strømforsygningen. Hvis det er problemet, så burde Samsung betale hele reparationen. Dog er jeg ikke helt klar over, hvor langt tilbage i Samsung' tv serier problemet stikker. Men hvis der er problemer med tænd/sluk af tv'et, så lugter det meget af PSU problemet.

Redigeret af Moef - 28-November-2013 kl. 03:56
Core 2 quad Q6600, 4GB DDR2 ram, 2 x Seagate 7200x10 400gb HD, WinXP pro + SP3, win7 64bit

Samsung LE40C755, Sony HX-910/1010/1020, Sony Vegas / DVD Architect, VirtualDub, Womble MPEG wizard
Til top
park Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér park Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2013 kl. 08:34
Oprindeligt skrevet af Kallespears Kallespears skrev:

Hvor er hjemme hos dig?

Jeg bor i Måløv
Til top
park Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér park Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2013 kl. 08:35
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Har du ikke en elektronikforsikring oveni din indbo?

Nej desværre ikke, men det kunne være at man skulle få det
Til top
binne Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-April-2009
Sted: Vallensbæk, KBH
Point: 435
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér binne Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2013 kl. 08:52
jeg kender måske en der kan lave det. Han bor i stenløse.

Skal jeg få ham til at kontakte dig?
Til top
park Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér park Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2013 kl. 09:47
Ja tak, det må du meget gerne
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu