recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung TV - Demo model?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung TV - Demo model?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
FunteXDK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung TV - Demo model?
    Sendt: 14-November-2011 kl. 15:37
Hey Recordere.

Jeg vil gå lige til sagen, som er mit Samsung tv. - Jeg har en stærk mistanke om at det er en demo-model. Dette skyldes mange ting men hovedsagen er at når jeg trykker info på fjernbetjeningen(for f.eks. at se info om det jeg ser), så kommer info'en i toppen og midt på skærmen en firkantet rubrik hvor der står Butiksdemo.

Nu vil jeg så hører om der er nogle af jer der ved om jeg faktisk har fået en demo-model, og om jeg eventuelt kan gøre noget for at få det væk(måske opgradere mig ud af det)

Derudover spiller jeg meget playstation på mit tv, og da dette har temmelig meget input-lag fra standard af vil jeg gerne skifte hen på Game-mode eller Spil-tilstand, da dette skulle mindske input-lagget en stor del (ud fra hvad jeg har læst), men jeg kan ikke finde denne funktion nogle stedet :O - Kan det virkelig passe at mit tv ikke har det?

Tilsidst lige lidt info om tv'et:

Mærke: Samsung
Model: 6 Series
Model Code: LE40C658M2WXXE
Type No: LE40C658

- Jeg håber der er nogle der kan hjælpe, da jeg er pænt træt af input-lag, specielt i Battlefield 3 til ps3.
Til top
Langmack Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-April-2006
Point: 615
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2011 kl. 16:00
Det lyder som et preset af billedindstillinger der hedder "Butiksdemo".

Oftest har de denne indstilling, netop til brug i butikken - hvor mange (af uvisse grunde) foretrækker *pang*-farver for at skabe opmærksomhed omkring billedet.

Du burde kunne vælge andre indstillinger, som hender normalvis kold, varm, normal mv.

Det præcise svar mht. justeringen af dette, fremgår af din manual. Men jeg tror ikke du skal være bange for det er et "brugt" tv :)

EDIT: En hurtig google gav flere muligheder:
Hold down the EXIT button on the remote for about 15 seconds. It will prompt you to reset, select YES then ENTER

Tryk på volumenknap og mens lyd-niveau vises på skærmen holdes menu-knappen inde i 5 sekunder
Ellers kan du ændre det, hvis du kører set-up under "plug & play

Redigeret af Langmack - 14-November-2011 kl. 16:04
LG OLED65C9 monteret på Beovision 7 gulvstander.
B&O Stage
Beoremote One
Til top
FunteXDK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-Oktober-2008
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2011 kl. 16:19
Mange tak for hjælpen, det hjalp at holde exit-knappen nede også sætte det over til hjemmebrug :)
 - Det var lige hvad jeg manglede.

Nu er der så kun Game-mode/spil-tilstanden tilbage som jeg mangler at finde et sted?

På samsung hjemmeside står der at Game-mode skulle være at finde et sted

Redigeret af FunteXDK - 14-November-2011 kl. 16:24
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu