|
Samsung TV Hvad har jeg købt? :) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Maj-2012 kl. 14:39 |
Godt så, jeg har købt mig et Samsung 51" Plasma som jeg lige umildbart til prisen ikke kan tillade mig at klage over, dog undre det mig at jeg fik oplyst at det skulle have HDMI 1.4 med ARC, men kan ikke læse mig frem til det på nogen sider, ej heller kunne deres support fortælle mig mere end hvad der stå på deres hjemmeside, så jeg er lige på bar bund. Nogen der har denne skærm og kan fortælle mig om den har?
Stå nemlig og er på vej for at købe mig en ande forstærker for at få digital lyd til mit surround igen modellen er denne Samsung PS51D535A5W Anyway, hvad er holdningen til denne skærm, den er købt, er det nået bras?, Jeg syntens selv den fremstå med et rimlig godt billede og fornuftig skalering. :)
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej og tillykke med den nye skærm
![]() MVH
|
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
ja det er et fint tv til prisen, den har et udmærket billede.
da det ikke er et 3D tv, kan det godt være uden 1.4 men du kan jo udmærket få HD lydformaterne med 1.3 hdmi |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Hvis du selv er tilfreds med billedet, hvorfor så spørge om andres mening? Det er nok mere relevant at spørge FØR man køber, da negative tilkendegivelser således ikke vil ærgre dig. Det er aldrig rart at få pointeret fejl eller mangler ved noget man allerede har punget ud for.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Mads Sørensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
Det har IKKE HDMI ARC
http://m.samsung.com/se/consumer/tv-home-theatre/tv/plasma-tv/PS51D535A5WXXE-spec |
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Jamen for det første ville vi bare have en stor skærm da vi har en rimlig okay størrelse stue, ud over dette var pengene ikke så store så det var 3 Bilka modeller vi kikkede på og så fik vi en dag afslag på den " 2 gange" første rabatten og så dukkede de ikke op den dag de lovede de ville komme med den.
Anyway, ville bare høre lige med det her ARC, lidt træls det så ikke var der nu når det var lovet, for den har desværre ikke andre digitale udgange :/ Ellers var det bare for at høre lidt mening om "billigere" skærme, syntes selv den har et rigtig flot billede i forhold til vores 2½år gamle philips ambilight som var TFT & full HD Lige for at dele prisen måtte vi give lige på den anden side af 4000.- leveret med fragtmand, normalt omkring 4800.- Redigeret af Benjamin7 - 11-Maj-2012 kl. 17:15 |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Mads Sørensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
Hvis det betyder meget for dig at det har ARC så forlang at de lader handelen gå tilbage
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Nu er Bilka meget large omkring returnering af produkter, så det vil sikkert ikke være et problem. MEN, man har kun krav på returnering, hvis man tydeligt overfor sælger, har gjort opmærksom på at ARC er et krav/nødvendigt. M.v.h.
|
|
![]() |
|
Det er præcis derfor jeg foreslår det... De plejer at være til at snakke med
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |