|
Samsung TV insisterer på "kilde" |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
HoundDK ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-April-2008 Status: Offline Point: 21 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Januar-2020 kl. 13:33 |
Hej forum
Jeg har købt et UE55RU7105 som jeg ville bruge til streaming, dvs. via smarttv apps (ex. DR) eller via chromecast. Men tv'et insisterer på at jeg installerer tv fra en kilde, og det har jeg jo ikke. Er der nogen måde man kan tvinge TV'et til at ignorere at der ikke er valgt en tv-kilde? Pft :-)
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4118 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan du ikke bare lade det søge digitale kanaler. Så finder det ingen og så er det det.
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10494 |
Selv med en stump antenneledning isat kan man modtage DR kanalerne mange steder, så du kunne jo prøve at vælge antenne som kilde. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
pox_101 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-Juni-2008 Status: Offline Point: 45 |
fandt du nogensinde en løsning - oplever det samme her og kan ikke åbne DR og TV2 app.
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
i servicemenu og ændre tv til hotelmode. Der kan du konfigurere hvilket input eller om den skal starte i smart hub.
Gjorde selv på en Samsung ES model, uden antennetilkobling, sådan det altid startede op på hdmi 2 hvor min Raspberry Pi var tilsluttet. |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
HoundDK ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-April-2008 Status: Offline Point: 21 |
Samsung kundeservice oplyste ikke om tricket med servicemenuen, så jeg valgte at bytte til et LG 65UM7100 som jeg har været rigtig glad for. Det har slet ikke samme problem, og kvaliteten er efter min mening på linje med Samsung'en. Jeg har først fået DR appen for nyligt, men det den eneste app jeg har manglet native, så den streamede jeg bare via cromecast indtil den kom i LG app storen. Har iøvrigt købt en LG magic remote (peg og klik...) som gør det noget nemmere at bruge smart tv delen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |