|
Samsung tv kan ikke starte på kodet Boxer kanal? |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
gertkh ![]() Bruger ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 21-December-2011 Status: Offline Point: 146 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er lige nu i dialog med Neotion om at finde en løsning. Jeg tør ikke sige hvornår jeg ved mere. Men vi arbejder på sagen.
|
|
![]() |
|
tyros1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: vestjylland Status: Offline Point: 1184 |
Tak for din henvendelse til Samsung Electronics Nordic.
Vi beklager, at du oplever problemer med produktet. Prøv venligst at nulstille TVet ved at holde exit inde i ca.15 sekunder, mens fjernsynet er tændt. Det burde hjælpe. |
|
![]() |
|
MonKey ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
Ualmindeligt dårligt råd !!
Jeg har netop 'nulstillet' mit TV.
Alt hvad jeg opnåede var at jeg skulle etablere alt igen, kanalsøgning, oprettelse af satellit data fra 'scratch', redigering af ikke ønskede kanaler osv.
Jeg kan kun anbefale andre ikke at foretage 'nulstilling', idet det ikke løser problemet med opstart, og kun giver besvær med en masse ekstra arbejde.
Nu kunne jeg efterhånden efterlyse noget professionelt assistance og ikke bare tilfældige 'fejlskud'; det er jo trods alt et 10.000 kr's. TV man har investeret i.
|
|
![]() |
|
tyros1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: vestjylland Status: Offline Point: 1184 |
OK
jeg trode Samsung havde lidt mere styr på deres SUPPORT
![]() Jeg vil stadig forfølge den hos dem.........de er jo producent !
|
|
![]() |
|
Har kontaktet Samsung support igen!
Support siger nu man skal prøve at søge kanaler uden boxer kort i og derefter prøve at søge med kort!
Har først mulighed for at afprøve tirsdag....
|
|
![]() |
|
MonKey ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
Sidste NYT !!
Jeg har fået ombyttet mit modul til et CI+ modul da mit TV har en DVB-T2 receiver. (Bilka havde udleveret et standard CI-modul da jeg tegnede mit abonnement).
Nu starter TV'et også på en kodet kanal, men ikke uden 'skiltet' med 'kodet kanal' samt efterfølgende blå dialogbox.
Det tager ca. 5-6 sekunder inden billedet 'clearer' helt; det er i sig selv ret irriterende men er til at leve med.
|
|
![]() |
|
Tror lige jeg prøve med et andet kort i tv,et idag!
så boks bokser
![]() |
|
![]() |
|
phrouda ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2012 Status: Offline Point: 1 |
Jeg tror ikke, at det har noget med Boxer at gøre.
Vi har to Samsung TV og en Samsung harddiskoptager - og alle disse har problemet.
Vi har også et LG TV, som ikke har problemet.
Så jeg tror desværre, at det er en udfordring for Samsung .....
|
|
![]() |
|
Prøvede igår med et andet boxer kort kort!
Opdateret tvet!
Søgte kanaler uden kortet!
Ingen af tingende hjalp - af det som Samsung support har bedt mig prøve - så nu har jeg bedt dem sende en tekniker ud! Straks
Det er jo svigermors TV
![]() ![]() |
|
![]() |
|
BN ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-December-2011 Status: Offline Point: 13 |
Hej.
Jeg har kendskab til nogen der lignende problemer. Fx kan man ikke optage på de frie kanaler hvis man gerne vil se TV2 samtidig (med en BDD8200). Her melder den en eller anden "copyright" fejl. Samtidig, er der en anden af mine kammerater der ikke kan se en af de frie kanaler når boxerkort + modul sidder i TV. Det er lidt bøvlet i tiden. Mon ikke Samsung får styr på dette inden længe?? |
|
![]() |
|
Thomasqqq ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2012 Status: Offline Point: 5 |
Nu har jeg haft dette problem i godt et år og har endelig fundet en løsning..
Der er kommet nogle andre CA moduler som hedder SMIT på bagsiden.. De her helt identiske med de nuværende CA moduler men dette fungere i Samsung TV som melder Kodet signal men hvis man skifter kanal så virker det igen.. Man kan købe en her: http://www.justbuyit.dk/shop/ca-modul-til-boxer-7648p.html Jeg har selv købt mine i de der TV2 boxer kort som Bilka har til 289 hvor man får CA modul og tv2 i et år.. I disse pakker ligger der et SMIT CA modul og det fungere bare.. Mvh. Thomas |
|
![]() |
|
Denne Smit-version findes den også i en CI+udgave således at den kan afkode de HD kanaler som starter hos Boxer om en måneds tid ???
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |