recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung tv kan ikke starte på kodet Boxer kanal?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung tv kan ikke starte på kodet Boxer kanal?

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Dotman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 194
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dotman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2012 kl. 15:45

Redigeret af Dotman - 18-Februar-2012 kl. 11:07
Til top
MonKey Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 09-Januar-2007
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MonKey Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2012 kl. 11:18
Jeg har netop fået svar fra Boxer, som følger:
""Du har muligvis ret i din mistanke, vi er blevet opmærksomme på at der er et
problem med TV-modul mærket Neotin og Samsung TV.

Neotin arbejder på en software opdatering til TV-Modulet denne skulle være
klar i løbet af næste uge.

Hvordan opgraderer du:
- Gå hen på en kanal, som ligger i MUX5
- Hvis du ikke får et popup-vindue, tag modulet ud i 15 sekunder - det er
ikke nødvendigt at tage det helt ud, blot et par cm, således at det ikke har
forbindelse ind til fjernsynet.
- Skub modulet ind igen
- Hvis modulet/TV'et ikke finder den nye software nu, gå ind i menuen for
modulet, som varierer alt efter TV-model - du finder det sædvanligvis under
'Common Interface', 'Fælles Interfase', 'CI Menu' eller lignende.
Check din brugermanual til fjernsynet for præcise instrukser til hvordan du
finder denne menu.
- Gå til 'Indstillinger'
- Gå til 'Softwareopdatering'
- Tryk 'OK' og modulet vil begynde at søge efter den nye software
- Følg instrukserne på skærmen.

Kanaler i Mux 5 er f.eks. Sverige 4 på kanalplads 37, Norge 2 på kanalplads
38 eller Tyskland ARD på kanalplads 39. ""

Så langt så godt, nu må vi se om problemet løser sig om en uge
Til top
Dotman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dotman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2012 kl. 13:33
Smile

Redigeret af Dotman - 25-Februar-2012 kl. 01:19
Til top
tyros1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Januar-2007
Sted: vestjylland
Point: 1184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tyros1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2012 kl. 19:59
Mit mormors tv er nu helt gået coma og kodet kanal til alt! Surt med et tv til 10k
Den total fejl har jeg også fået indimellem når jeg har rodet med den!! Men forsvundet ved genplacere modulet...
Spørgsmålet er så nu? Hvis jeg købe bilka tv 2 pakke til 289 virker det så? Og kunne man så bytte det gamle modul i bilka og få retur?

Til top
Dotman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dotman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2012 kl. 11:06
Oprindeligt skrevet af tyros1 tyros1 skrev:

Mit mormors tv er nu helt gået coma og kodet kanal til alt! Surt med et tv til 10k
Den total fejl har jeg også fået indimellem når jeg har rodet med den!! Men forsvundet ved genplacere modulet...
Spørgsmålet er så nu? Hvis jeg købe bilka tv 2 pakke til 289 virker det så? Og kunne man så bytte det gamle modul i bilka og få retur?

Det du siger er, at du vil købe en TV2 pakke med modul også ombytte det modul du har, med det i pakken også retuner det!

Bare så du ved det, så er det svindel! Dead

Redigeret af Dotman - 25-Februar-2012 kl. 01:19
Til top
Thomasqqq Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-Februar-2012
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomasqqq Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2012 kl. 23:52
Modulerne findes både i CI+ og i et CA modul.. De normale fås i TV2 pakkerne og spørg man pænt i Bilka hvis man har købt et Neotin CA modul der, så plejer de at være søde og ombytte uden man behøver at svindle sig til det :) De er jo ligeglade så længe at kortet ikke har været brugt..

Det jeg selv plejer at anbefale er at købe et af de Tv2 pakker og så bruge kortet 14 dage (det koster jo ikke noget, og så har man alle deres kanaler, også Canal+..) Når de 14 dage er gået så smid boxer kortet ud og brug modulet sammen med dit gamle Boxer kort....

Mvh. Thomas

Til top
MonKey Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 09-Januar-2007
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MonKey Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2012 kl. 11:10
Jeg fandt noget i en anden tråd: http://www.boxertv.dk/kundeservice/softwareopdatering/
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2012 kl. 11:46
Oprindeligt skrevet af Thomasqqq Thomasqqq skrev:

Modulerne findes både i CI+ og i et CA modul.. De normale fås i TV2 pakkerne og spørg man pænt i Bilka hvis man har købt et Neotin CA modul der, så plejer de at være søde og ombytte uden man behøver at svindle sig til det :) De er jo ligeglade så længe at kortet ikke har været brugt..

Det jeg selv plejer at anbefale er at købe et af de Tv2 pakker og så bruge kortet 14 dage (det koster jo ikke noget, og så har man alle deres kanaler, også Canal+..) Når de 14 dage er gået så smid boxer kortet ud og brug modulet sammen med dit gamle Boxer kort....

Mvh. Thomas

SÅ kan man da snakke svindel!!!
Til top
tyros1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Januar-2007
Sted: vestjylland
Point: 1184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tyros1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2012 kl. 18:45

Mvh. Thomas

Dvs. At man kan sit modul og gå i bilka at sige det er defekt da det ikke virker med Samsung og de så bytter det?
Det her er købt hos 2tal så burde vel også bytte men hvis de ikke forhandler Smith modul?hvadså
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomasqqq Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2012 kl. 20:59
Jeg ved ikke om de bytter det, men det er jo god service og er da sikker på at de hjælper på bedste måde med dine reklamationer..

Er jeg også sikker på at 2tal gør.. Du skal dog gøre dem opmærksom på disse CA moduler, ellers ombytter det blot til en magen til :)

Har dit TV DVB-t2 tuner så skal det være et CI+ modul..
Er dit tv et alm. DVB-T så skal det være et CA uden CI+ modul...

Når det er samsung skal det være mærket Smit godkendt..

Mvh. Thomas
Til top
Dotman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dotman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2012 kl. 23:55
Wink

Redigeret af Dotman - 25-Februar-2012 kl. 01:20
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomasqqq Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2012 kl. 19:35
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Mvh. Thomas

SÅ kan man da snakke svindel!!!

Hvordan kan det være svindel???
Du køber et produkt til 289 hvor der følger et CA modul og et Boxer kort hvor Tv2 er betalt i 1år dog skal det aktiveres før kortet bliver aktiv... Dog er alle boxer kort lavet således at når du sætter det i et tv så de første 14 dage så har man alle kanaler i deres pakke og efter 14 dage bliver det registeret hos boxer således du får det du betaler for...

Så kan ikke se hvordan det er svindel når man bruger et produkt man har betalt for, hvor man dog ikke ønsker at benytte sig af 1 års Tv2.. Du kan jo i stedet for at smide det ud, blot registere det og huske at afmelde det inden året er gået... Så står du da i samme situation...

Så vil da gerne have en forklaring på hvorfor dette er svindel....

Mvh. Thomas
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu