|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bimbobo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 409 |
![]() Sendt: 04-Januar-2011 kl. 20:16 |
Hej,
jeg har en Samsung LE32C535 og har bestilt dette http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/TV-tilbehoer/084449/Hama-Vaegbeslag-10--37.html
Jeg vil gerne vide, hvordan monteres sådan et beslag på selve tv apparatet? (jeg tror, jeg ved hvordan det skal moneteres på vægget
![]() Det er første gang vi hænger et TV op.. og jeg kende ikke nogen som har gjort det.
Det er måske et dumt spørgsmål.. men I have no idea
![]() Mvh
Redigeret af bimbobo - 04-Januar-2011 kl. 20:16 |
|
IT-supporter
Skype and NetGear NDA Betatester (Non Disclosure Agreement) Panasonic PX42G20E Samsung LE32C535 UE22F5405 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Bag på TV et er der nogle skruehuller, hvor der skrues passende bolte i. Skruehullerne kan være dækket af plastik kapper.
Og til mit vægbelag (HN) fulgte der en posefuld af forskellige bolte i 6 og 8 mm i forskellige længder. Redigeret af Kampus - 04-Januar-2011 kl. 20:44 |
|
![]() |
|
bimbobo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 409 |
![]() |
Tak for svaret,
hvordan skal man fastgøre/montere selve TV til vægbeslagsplade?
Måske skulle jeg vente vægbeslagspakke og læse vejledningen, men på Hamas
hjemmeside er der en, som er lidt for "overfladisk" og kun med tegninger.
Mvh
|
|
IT-supporter
Skype and NetGear NDA Betatester (Non Disclosure Agreement) Panasonic PX42G20E Samsung LE32C535 UE22F5405 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Boltene skruer et beslag bag på TV'et, som så løftes op på vægbeslaget
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak for svaret..
jeg har ikke modtaget vægbeslag endnu, men det lyder "rigtigt"
Mvh
|
|
IT-supporter
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |