|
Samsung TV SMART Hub |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Jesper Flamand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2008 Status: Offline Point: 345 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Maj-2014 kl. 21:46 |
God aften folkens..
Er der nogen af jer der har problemer med at bruge jeres apps i Samsung smart hub? Jeg kan ikke åbne min HBO app, den siger jeg ikke har forbindellse til nettet? Havde ingen problemer igår. Har ringet til noget familie som heller ikke kan bruge deres HBO app? Har kigget lidt rundt på nettet men kan ikke finde noget svar? På forhånd tak
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ligenu er der ikke noget der virker, uanset hvad der vælges. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Jesper Flamand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2008 Status: Offline Point: 345 |
Nej, og hvorfor ikke? Er der noget jeg ikke ved?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Der er vel bare problemer med Hubben igen. Det er jo ikke første gang det sker. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Nå okay, jeg har ikke oplevet det før :-(
|
|
![]() |
|
bingo ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
Jeg har stadig problemer med smarthub.
Kom til sommerhuset i onsdags , og Samsung'en har ikke villet nogetsomhelst indtil nu. Får den der "Bind" error , uanset hvad jeg vælger :-( Har en Apple-tv i soveværelset & Netflix funker fint på den. Men min 50" 5505 i stuen , vil intet som er smart-tv relateret. Det bliver sg' nok mit sidste Samsung ! De kan jo obsolete en hel serie efter behag , DET ER IKKE OK. /Bingo |
|
![]() |
|
bingo ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
Har prøvet at "nulstille" smarthub , så nu er alle ikoner væk.
Men stadig "BIND" error ..... Kan andre verificere at SmartHub stadig er nede ? Ellers må jeg vel prøve at lægge FW på via USB. Model: UE50ES5505 Sw-Rev: T-MST10PDEUC-1032.0 Købt hos "El-Mutanten" sidste forår. Any hints til en Samsung FW download side ? /Bingo |
|
![]() |
|
atdjei ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
Jeg siddder og ser HBO serier lige nu, uden problemer på et Samsung UE55ES8005, det har virket hele eftermiddagen.
|
|
![]() |
|
Ja, der er ingen provlemer, det hele kører som det skal, både på TV og Recorder. |
|
|
|
![]() |
|
FW Downloades jo på TVet eller hos Samsung.dk |
|
|
|
![]() |
|
Skummelt :-(
Har lige nulstillet TV'er , ingen forskel. Jeg er godt nok i Sverige , men har Samsung lokale servere i de enkelte lande ? Har fint forbindelse til internettet siger den , men får bare "BIND" error , uanset hvad jeg laver der er SmartHub relateret. Sørgeligt at have et Netflix abonnement og så ikke kunne se noget fordi Samsung ikke mener at APP'en skal være lokalt på tv'et. /Bingo Hmmm ... Ser ud til at Sverige har problemer med SmartHub Så der må være lokale servere , eller noget andet sjov baseret på IP's i det enkelte land. Redigeret af bingo - 30-Maj-2014 kl. 17:17 |
|
![]() |
|
Lokalt på TVet.? |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |