|
Samsung TV stabilitet? |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | ||||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Iflg. Flatpanels brugerundersøgelse, så er de! Iflg. egne og andres brancheerfaring, så er de! M.v.h. |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
|||
Revsede du ikke en for ikke at holde sig til fakta og komme med holdninger...
![]() Redigeret af Pallec - 11-September-2014 kl. 17:35 |
||||
![]() |
||||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
|||
Nemlig, og til en combiner hører også en "decombiner", så signaler kan føres til de respektive antenneindgange på tv. |
||||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||||
![]() |
||||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|||
Nu er det jo ikke lige tilføring af signal det handler om, den side af sagen er i orden. Det er om at kunne have alle kanaler i en liste, og det kan man som skrevet ikke, da der kun kan modtages en signaltype af gangen, da kun, som også skrevet, en Tuner af gangen kan være aktiv. |
||||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|||
Men det løser stadig ikke TV'ets problem med at kombinere tunerne i software'n. M.v.h. |
||||
![]() |
||||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19812 |
|||
Til? Philips er på min "køb ikke liste" med hensyn til fjernsyn - til trods for at jeg gennem mange år var glad for et Philips tv (det var dengang de kunne lave gode tv). Men det afholder mig da ikke fra at være superglad for min Philips Mp3 afspiller, eller barbermaskine for den sags skyld. Klaus |
||||
![]() |
||||
O'Riley ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2009 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 171 |
|||
Synes der kommer meget negativt nu, og det er jo som regel også sådan at det er dem med negative oplevelser der giver lyd fra sig. Vil dog tilføje at alt ved mit 55h8005 bare spiller, både mht. til menuen, smart tv og ARC. Har ikke oplevet noget på nuværende tidspunkt der er værd at skrive negativt om, jeg har dog også kun haft tv'et siden maj.
|
||||
![]() |
||||
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
|||
Tak til Oriley. Rart at høre noget positivt. Alt er i orden på mit Samsung UHDTV 55F9005ST og forøvrigt også på min bluerai-optager, 2 tablets, og både Smartphones som vi har nu og flere vi har haft tidligere.
Hvis der er det mindste i vejen med mine produkter iøvrigt, så afleverer jeg straks eller får tingene repareret. Jeg lever ikke med et apparat der blot har eet problem. Jeg løser dem straks. Det er både nemmere og sjovere end at brokke sig ihjel. Jeg sætter også krav til sælgeren forinden købet, og jeg har altid en lang liste skrevet ned med problemer, som det nye apparat skal opfylde. Min erfaring er at så undgår jeg mange fejl og skuffelser. Men sådan er vi jo alle forskellige. Og omkring emnerne her på tråden. Kom med forslag til problemløsning. Og tak til de der siger ,at mine forslag ikke kan lade sig gøre. |
||||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||||
![]() |
||||
|||
Øh jo, og derfor jeg kommer med fakta!!! M.v.h. |
||||
![]() |
||||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10574 |
|||
Det er ikke helt korrekt. Der kan godt være to tunere aktive, de skal blot være af samme type. Mit TV indeholder 6 tunere, 2 af hver af typerne C, S2 og T(2). Jeg kan f.eks. godt se en S kanal mens jeg optager fra en anden S kanal. Jeg kan dog ikke optage fra begge samtidig. Denne sidste begrænsning kan jeg leve med. Langt vanskeligere er det at leve med, at jeg f.eks. ikke kan optage fra en C kanal mens jeg ser en S kanal, eller omvendt. Endnu værre bliver det, at hvis jeg indstiller timeren til at optage fra en S kanal, så skal jeg også være opmærksom på at TVet står på en S kanal når jeg slukker/forlader det, ellers bliver der intet optaget. Det tager unægtelig noget af fordelen ved en timerprogrammering. Flemming |
||||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||||
![]() |
||||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10574 |
|||
Enten er du ikke kritisk nok, eller også udnytter du ikke dit TVs muligheder, for du må have nøjagtig det samme problem som jeg med de forskellige tunertyper. Eller det løser du måske med en combiner???? Jeg er kommet med et forslag til løsning af dette problem og det er at Samsung må kommer med en firmwareopdatering. Det er muligt at det ikke kan løses denne vej, men det burde det kunne i denne computer tidsalder. Flemming |
||||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||||
![]() |
||||
|||
Endnu et eksempel på Samsungs håbløse softwareløsninger!! M.v.h. |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |