|
Samsung TV stabilitet? |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | ||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Flertallet med et TV der har 2 eller flere Tunertyper, har de behov for at anvende dem.? Det normale er jo at der kun bruges en af dem, og det er den der passer til det signal som udbyderen leverer. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10574 |
|
Man køber vel TV efter ens behov? Hvis ikke jeg havde behov for mere end én tuner havde jeg selvfølgelig valgt et TV med kun én tuner. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Set fra producentens synspunkt så giver det da god mening at det kan anvendes til flere platforme, i stedet for at der skal være en model til hver. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10574 |
|
Det er ikke nok at hardwaren er i orden hvis ikke softwaren matcher. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Ja, men så fuldstændig tåbeligt, ikke at udnytte hardware'ns muligheder!! M.v.h. |
||
![]() |
||
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
|
Jeg har et UE55F7005. Det kører helt stabilt, men jeg er ikke helt tilfreds med menuer og den måde man skal navigere og skifte tuner på. Jeg er heller ikke tilfreds med, at man ikke kan blande SAT og kabel TV kanaler i én fælles kanalliste. Det burde kunne gøres langt mere smart og formentlig med en firmwareopdatering, men en sådan har Samsung åbenbart valgt ikke at lave. Flemming Flemming. Har du så købt et TV efter dit behov? Redigeret af bentpetersson - 11-September-2014 kl. 23:18 |
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
![]() |
||
|
Det troede jeg faktisk da jeg købte det, men må sige jeg er blevet skuffet på de nævnte punkter efterhånden som jeg har lært TVet at kende. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
||
![]() |
||
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
|
Ja, det er ærgerligt at opdage sådan noget efter købet. Udskift apparatet med et andet. Måske af andet fabrikat. Ellers vil du blive ved med at ærgre dig.
Jeg ville på dine vegne i går have besøgt AV Connect, der kun bor 20 km herfra og spørge om der fandtes en løsning. Jeg opsøger AV een af dagene, men jeg tror ikke, at der findes en alternativ løsning. I hvert fald nok ikke til rimelige penge. K Redigeret af bentpetersson - 12-September-2014 kl. 07:38 |
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
![]() |
||
|
Min alternative løsning er at bruge tunerne i min Gigablue boks. Den klarer det hele til UG med kryds og slange, og det til en særdeles rimelig pris. Mit TV bruges således mest som monitor og jeg agter at beholde det til det er udtjent. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
||
![]() |
||
Bladerunner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2012 Sted: Midtsjælland Status: Offline Point: 306 |
|
Helt så enkelt er det vel ikke. Hvis man vil have et 'high-end' TV så er der en masse ting, der følger med. Jeg får fx. to tunere, stemmestyring, 3D osv osv men i mit nye fjernsyn men har ikke behov for det. For mig er det skærmen, der er vigtig og nem adgang til streaming tjenester. Resten af al det trolddom den er i stand til er jeg inderligt ligeglad med. Og for lige at vende tilbage til trådens emne. Jeg har andre Samsung TV og ikke haft problemer med dem så det forventer jeg fortsætter. Hvis det skulle vise sig ikke at holde stik får de det tilbage i hovedet igen. Redigeret af Bladerunner - 12-September-2014 kl. 08:44 |
||
![]() |
||
|
Og hvis garantien er udløbet, så står du der uden TV - surt. ![]() ![]() Flemming |
||
Samsung UE55F7005
||
![]() |
||
Bladerunner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2012 Sted: Midtsjælland Status: Offline Point: 306 |
|
Det gælder jo så for alle forbrugsgoder at man kun er dækket under garantien. Man må jo så bare håbe at det enkelte produkt lader sig reparere for rimelige penge hvis uheldet er ude. Indtil videre har jeg kun haft gode erfaringer med Samsung. I det mindste har jeg 3 års garanti gennem Hifiklubben ![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |