|
Samsung TV + YouSee HD boks |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cgmand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 694 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Juni-2012 kl. 11:10 |
Jeg har fornyelig investeret i et 2011 Samsung TV 40D6517. Lækkert TV, men EPG'en er virkelig dårlig, så har valgt at smide min YouSee boks på den og det sammen med en Harmony One. Problemet er bare at min Harmony One er vildt sløv og der er så meget forsinkelse på hvert tastetryk, så den ryger snart ud.. Har ellers læst side op og ned og prøvet alt, men nu gider jeg ikke mere..
Så her kommer mit spørgsmål så: Er det muligt at bruge den ene af de to Samsung fjernbetjeninger på begge apparater ? Eller findes der en anden universal fjernbetjening der virker bedre ?
|
|
LG G2 65, ATV, HomePod stereo
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2822 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ved godt at det ikke er det du spørger om, men du kan justere forsinkelsen mellem tastetryk.
http://logitech-en-amr.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/12706/~/my-harmony-remote-sends-commands-too-slowly-when-i-press-a-button-when-in-an |
|
![]() |
|
cgmand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 694 |
Det er ok.. Og tak for svar, men har rodet en del med det der uden at opnå et resultat der minder om den org fjernbetjening.. desværre.. Ved ikk om det bare er mig :(
|
|
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2822 |
Det tror jeg:) Eller rettere, måske er der noget galt med din Harmony - Jeg oplevede præcist det samme som du, men efter jeg sænkede delay kører den væsentligt bedre end den originale Samsung fjernbetjening. |
|
![]() |
|
Ok:) Har desværre smidt kvitteringen væk på den, så ingen garanti der :(
Sad lige og legede lidt med det i går og synes faktisk den reagerer langsommere hvis jeg sætter delay til 0 i stedet for 100..
![]() |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |