recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung TV + YouSee HD boks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung TV + YouSee HD boks

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
cgmand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 694
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cgmand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung TV + YouSee HD boks
    Sendt: 25-Juni-2012 kl. 11:10
Jeg har fornyelig investeret i et 2011 Samsung TV 40D6517. Lækkert TV, men EPG'en er virkelig dårlig, så har valgt at smide min YouSee boks på den og det sammen med en Harmony One. Problemet er bare at min Harmony One er vildt sløv og der er så meget forsinkelse på hvert tastetryk, så den ryger snart ud.. Har ellers læst side op og ned og prøvet alt, men nu gider jeg ikke mere..

Så her kommer mit spørgsmål så:

Er det muligt at bruge den ene af de to Samsung fjernbetjeninger på begge apparater ?

Eller findes der en anden universal fjernbetjening der virker bedre ?
LG G2 65, ATV, HomePod stereo
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2012 kl. 11:40
Jeg ved godt at det ikke er det du spørger om, men du kan justere forsinkelsen mellem tastetryk.

http://logitech-en-amr.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/12706/~/my-harmony-remote-sends-commands-too-slowly-when-i-press-a-button-when-in-an
Til top
cgmand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cgmand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2012 kl. 15:30
Det er ok.. Og tak for svar, men har rodet en del med det der uden at opnå et resultat der minder om den org fjernbetjening.. desværre.. Ved ikk om det bare er mig :(
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2012 kl. 09:12
Oprindeligt skrevet af cgmand cgmand skrev:

Det er ok.. Og tak for svar, men har rodet en del med det der uden at opnå et resultat der minder om den org fjernbetjening.. desværre.. Ved ikk om det bare er mig :(

Det tror jeg:) Eller rettere, måske er der noget galt med din Harmony - Jeg oplevede præcist det samme som du, men efter jeg sænkede delay kører den væsentligt bedre end den originale Samsung fjernbetjening.
Til top
cgmand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cgmand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2012 kl. 09:20
Ok:) Har desværre smidt kvitteringen væk på den, så ingen garanti der :(

Sad lige og legede lidt med det i går og synes faktisk den reagerer langsommere hvis jeg sætter delay til 0 i stedet for 100.. Confused
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu