|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
runejoergensen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() Sendt: 09-Maj-2010 kl. 01:27 |
Hej,
Jeg har netop erhvervet mig et nyt lille samsung fjernsyn til soveværelset med indbygget DVB-C tuner, så jeg kan nyde godt af YouSee' digitale kabel-TV. Den har skam også fundet samtlige 208 kanaler, hvilket jo er meget fint, men den har ikke givet kanalerne navne, kun nurme og jeg kan heller ikke få den indbyggede GUIDE på Samsung fjernsynet til at virke? Når jeg trykker på GUIDE kommer det fint frem, men der står bare "ingen information"... Hvorfor!?! Det er et LE22B650/655 Jeg har netop opdateret den med den seneste firmware fra Samsung. Nogen der kan hjælpe? For jeg heller ikke selv få lov at give kanalerne navne =/ Beklager hvis det er det forkerte "forum" det er oprettet i, da det jo egentlig både er fjernsynet men også YouSee digital kabel-TV der ikke spiller :) |
|
![]() |
|
Slettet_120331 ![]() -- ![]() Oprettet: 10-Maj-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1123 |
![]() |
Har du et andet fjernsyn hvor du ikke har problemer med EPG?
Hvis ikke så kan du jo evt. prøve det af en sted hvor du er 100% sikker på der ikke ellers er problemer med det. Så kan du jo finde ud af om det er fjernsynet eller yousee der er problemet. Kender dog ikke til gængse yousee egp problemer.
|
|
![]() |
|
The Elusive One ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
![]() |
Der er ikke nødvendigvis noget galt med dit fjernsyn. Yousee har åbenbart problemer lige nu:
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=80503&title=yousee-kabel-nede-p-sagem60 og http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=80504&title=samsung-bokse-tller-ej-ned-og-programinfo-mangler Redigeret af The Elusive One - 09-Maj-2010 kl. 09:33 |
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
Jeg havde heller ikke EPG i aftes, men der er ingen problemer nu til formiddig (København).
|
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
|
runejoergensen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
I har ret, nu virker det i hvert fald for DR og TV2's kanaler. Der er der kommet kanal navn samt guide, men for stortset alle de øvrige kanaler skriver den stadig bare kanal nr. og ingen information.
Jeg har fundet ud af at det åbenbart er den europæiske model LE22B650 jeg har købt og ikke den skandinaviske 655. Har det nogen betydning? For under land kan jeg ikke vælge Danmark, men kun "andre"... For hvis det er tilfældet, så vil jeg sende det retur igen nemlig :)
|
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
Kig bag på tv'et og se om den fulde modelbetegnelse er LE22B650T6WXXC? Nordiske modeller ender på XXE.
Jeg tør ikke afgøre hvad det kan betyde. Måske problemer med EPG og undertekster. Er der dansksproget menu? Redigeret af Vilhelm - 09-Maj-2010 kl. 13:08 |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
|
![]() |
Den hedder LE22B650T6WXBT...
I menuen kan man godt vælge dansk, men bare ikke som land til indstilling. Nogen der ved om dette har betydning for EPG?
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er første gang jeg har set den modelbetegnelse. Google-søgning viser at det tv hovedsagelig sælges i Litauen og Letland. Du er nok den nærmeste til at undersøge om der er problemer med EPG og andet. |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |