|
Samsung UBD-K8500/XE til 1.190 kr. |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-April-2017 kl. 20:32 |
|||
Er man til en Samsung 4K afspiller, så har CDON tilbud fra kl. 20 og
http://cdon.dk/hjemme-elektronik/samsung-4k-ultra-hd-ubd-k8500-xe-blu-ray-afspiller-p37554354 Mvh. Jørgensen Redigeret af Jørgensen - 29-April-2017 kl. 13:12 |
||||
![]() |
||||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Jeg må da indrømme jeg er fristet, i og med jeg mangler en afspiller. Her er prisen jo faktisk tæt på de billigste bluray jeg er rendt ind i..
|
||||
![]() |
||||
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
|||
Her var jeg også fristet, men da jeg stadig har et VT60 plasmatv, som godt kan tåle brug noget længere, efter jeg har købt en billig projektor, så har jeg valgt at vente, før jeg begynder at opgradere til 4K.
Mvh. Jørgensen PS: Tilbuddet gælder stadig på hjemmesiden, kan jeg i øvrigt se. |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|||
"De allerfleste af vores tilbud vil vare hele weekenden" står der på hj.siden
|
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Online Point: 24785 |
|||
De har jo bare fjerne de 3 film, som plejer, at være med i prisen. De tager jo 299,- for de 4K film, som de sælger. Så passer prisen jo.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6673 |
|||
De film der følger med Samsung afspilleren er "skrabede" udgaver. Der er kun 4K udgaven. Normalt er der både 4K og alm. blu-ray.
|
||||
Venlig hilsen
KB |
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Online Point: 24785 |
|||
Det er da elendigt. Man kan vel bare klage til Elgiganten, da der står at begge udgaver er med. Så det er falsk reklame.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6673 |
|||
Der står da ingen steder at begge udgaver af filmene er med. Der står 4 K UHD. Filmene er pakket ned i æsken inden den er forseglet. Der er et rum under afspilleren, hvor filmene ligger. Der har ligget HDMI-kabel i det rum i udgaver, hvor filmene ikke er med. |
||||
Venlig hilsen
KB |
||||
![]() |
||||
|||
Hvis du kigger i linket til Elgiganten, så står det på selve kassetterne, at der at begge dele er inkluderet. |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
|||
Du har ret. jeg tror det er et billede Elgiganten selv har stykket sammen. her er et foto af de tre film der fulgte med afspilleren i december. ![]() |
||||
Venlig hilsen
KB |
||||
![]() |
||||
|||
Hvis jeg havde købt den der, så ville jeg da brokke mig. Det er falsk reklame.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
veyron ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
|||
Købte denne for 2 måneder siden ved cdon, incl de tre film, i enkeltudgaver for 1390,- med fri fragt. Til de penge vil jeg ikke klage, selvom maskinen er langt fra min Oppo (83) i kvalitet og evner😉 generelt, men har nu 4K mulighed til en lav pris👍
|
||||
Pioneer KRP-600A(ISF-by Otto)
Oppo BDP-83 (reg.free.) Supra HDMI |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |