|
samsung ue32eh5005 |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
fover ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juli-2012 Sted: DKW672482 Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Juli-2012 kl. 11:36 |
|
Elgiganten har dette tv på tilbud lige nu ( samsung ue32eh5005 ).
Umiddelbart virker det som et godt tilbud. Problemet er at de ikke har det i min lokale afdeling, og jeg derfor ikke kan bedømme det "live". Er der nogen der kender til dette tv, godt/skidt, jeg mener til prisen kan det ikke gå helt galt eller hvad. ![]() kommentarer modtages med tak Hilsen fover.
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19664 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
"Dette holdbare 32" LED-TV fra Samsung har en perfekt kombination med fuld HD sammen med en fantastisk billedkvalitet" "Samsung" kombineret med "holdbar" og "fantastisk billedkvalitet" - der er godt nok nogen der er kreative. Anyhow, det er et "køb og smid væk" fjernsyn, tegn 5 års fuld forsikring på det, går det i stykker derefter, så kan du være ligeglad - væk med det. Klaus |
||
![]() |
||
fover ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juli-2012 Sted: DKW672482 Status: Offline Point: 3 |
|
Hej Klausdm. Er det noget du bygger på fakta, eller er det en ren subjektiv mening ( samsung = crap p.g.a en dårlig oplevelse engang ). Hilsen fover
|
||
![]() |
||
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1426 |
|
vil også sige til den pris kan det ikke gå helt galt , tvivler på der er ret stor forskel på dem nede i den pris klasse
|
||
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
|
det kan du rolig købe, bruger indstillinger fra en 8005 fra flapanels
giver et fint billde og ingen clouding
sort er målt til 0.03 mit er dog et d5005, men vil tro det er samme panel i den nye model der er ikke sket nogen væsenligt billede forskel fra 2011 til 2012 Redigeret af xcardman - 09-Juli-2012 kl. 14:05 |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19664 |
|
Fakta...... Klaus |
||
![]() |
||
|
Enig, billedmæssigt er der ikke det voldsomme i forskel i den prisklasse, men funktionelt menusystem og holdbarhed af elektronik, er der en del forskel på. Klaus |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
|
nu har selv en 5005 og den fungere rigtig godt og billede kvaliteten er alså rigtig fin også SD kvalitet viser den rigtig godt der er alså sket rigtig meget med led(lcd) skærme når jeg skal sammenligne med min pio og så til 2800 kr er det alså helt vildt Redigeret af xcardman - 09-Juli-2012 kl. 17:49 |
||
![]() |
||
|
Takker allesammen for input. Det er også det jeg mener, at billedet er ok, man skal vel være feinsmecker for at kunne sige at det er et dårligt tv. Misforstå mig ikke, jeg kan godt lide kvalitet og vil gerne betale for det, men pt er jeg på su. Derfor jeg syntes det var et godt tv til prisen.
![]() |
||
![]() |
||
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
|
så vidt jeg husker at have læst ovre på flatpanels så skulle EH5005 vist være dårligere end D5005
|
||
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
||
![]() |
||
Swingking ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
|
du får noget bedre tv i denne her model , den har bla. Borwser, pvr, DLNA som den anden ikke har, ved ikke om det er samme panel som D5005
|
||
Sony Bravia KD-65X8505C
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |