|
Samsung UE37D5005 problemer med billed indstilling |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bphhm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1145 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Januar-2012 kl. 16:57 |
Min svigermor har købt et Samsung UE37D5005 TV og har fået det sat i en underlig indstilling.
Skærmen er delt op i to som om det er sat op til demonstration mode i en forretning eller udstilling. TV'et er købt som en demo model og derfor kan det meget vel være at forretningen havde sat det sådan. Samtidigt synes jeg der er nogle underlige menupunkter som slet ikke burde være tilgængelige for "normale" forbrugere. Bla. kan TV'et sættes så det viser logoer for Stofa, Yousee og andet reklamegøjl. Er der nogen der genkender dette og ved hvordan man får nulstillet TV'et til normal forbruger mode?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det lyder som om at det er i Shopmode, man skulle komme ud af det ved at gendanne fabriksindstillinger, og når man så sætter det op igen, kan der vælges Home(hjemme).
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Burde være gjort af forretningen inden det kom ud
![]() |
|
![]() |
|
bphhm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1145 |
Hvordan får man det ud af shop mode?
Der er ikke en factory reset funktion eller lignende. Vi har forsøgt at nulstille billedet uden at det har ønsket effekt. Jeg har en ide om at det må kunne fjerne ved at gå ind i service menuen. Nogen der har erfaring med det?
|
|
![]() |
|
Peter Schrøder ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 28 |
Prøv at gå ind i menupunktet "plug and play". Jeg mener at man starter helt forfra dér.
|
|
Med venlig hilsen
Peter Schrøder |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |