|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
niepe ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1120 |
![]() |
|
overvejer selv samme TV men kan det afspille DVD iso'er
|
||
![]() |
||
j333 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2004 Status: Offline Point: 277 |
![]() |
|
titan_jtl hvad for et program bruger du til lyden da jeg
sidder og laver hele filmen om til avi det tar jo lang tid og svar til niepe jeg har ikke prøvet at afspille dvd iso da jeg kun har bøvlet med de mkv filer den kører dem også som smurt men der er bare det med lyden men når der er styr på det er den alle penge værd for text virker bare nu jeg har også brugt det program hvor den streamer fra pc kører også bare som smurt men jeg vil bruge det hvor jeg sitter min bærebar hd til ind til jeg kan finde nogle usb stik der kan ta mange gb jj |
||
![]() |
||
titan_jtl ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
|
Nej det kan det ikke, men den tager rigtig meget andet. mkv, avi, mpg, mp4, + mere, men iso kan den ikke. Det kan faktisk godt afspille .vob filer også, men jeg har ikke rigtig fået den del til at virke så godt. Men jeg anbefaler klart mkv, har lige set en 1080p film med 6 kanals lyd, det kører bare perfekt, den er ligeglad med at den var en 8gb fil det kom fra |
||
![]() |
||
titan_jtl ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
|
Jeg bruger http://www.videohelp.com/tools/PopCorn_MKV_AudioConverter jeg vil tror det tager omkring 15 min. på min maskine at lave dts lydsporet om, så det er ikke så galt. Når du har installeret programmet skal det, desværre bruge en hel række, codecs/addons (AC, aften, delaycut,eac3to,faad,mediainfo,ssrc og mkvtoolnix), men der er links inde i audioconverter til hvor det kan hentes, og det har bare spillet for mig, ingen problemer efter jeg hentede de tilføjelser. Hvis du har spørgsmål eller løber ind i problemer, så skriv endelig. mvh Jan
|
||
![]() |
||
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
|
Går ud fra at ingen af jer bruger det indbyggede DLNA med en NAS til? :)
|
||
Mvh.
Casper |
||
![]() |
||
buller1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2004 Status: Offline Point: 266 |
![]() |
|
Dette tv har har slør ved bevægelse og lider af backlight flicker /backlight trailing. Jeg har læst om dette problem nok til at jeg ikke kan bruge det til sportsudsendelser. Men til film skulle dette tv, da vist nok være helt fint.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Måske du skulle se billedet på tv'et inden du udtaler dig Det er rigtigt at tv'et har slør, men jeg har nu aldrig set det i forbindelse med sportsudsendelser, det kan kun ses når det er mørke farver der er tale om og det er sgu sjældent man spiller fodbold om natten. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Nej jeg bruger det fra computeren, men hvis du har en NAS med indbygget DLNA server, så skulle det være samme måde det fungerer på.
|
||
![]() |
||
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
|
Ja det skulle det være med Samsung DLNA er ikke lige smart ... Jeg har en Maxtor Shared Storage II som fungerer fint. Den burde have DLNA med den seneste FW. Tv'et kan også godt se filerne men hvis man prøver at afspille dem får man "filtype ikke understøttet" - har læst lidt på forskellige forums og virker som en generel fejl.. Skal siges at samme film fungerer fint over USB.. |
||
Mvh.
Casper |
||
![]() |
||
uggeren ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2009 Status: Offline Point: 158 |
![]() |
|
Istedet for at oprette en ny tråd, kunne det være relevant at tale om folks billedindstillinger.
Er der nogen der har prøvet denne: HDTVtest Jeg har brugt den gennem den seneste tid, men jeg kan kun ændre "Tint G48/R52", hvis jeg sætter blu-ray/dvd på, hvordan kan det være? Er der ander indstillinger i har gode erfaringer med? |
||
![]() |
||
junsas ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
|
Har prøvet de indstillinger og det hjalp en del ! |
||
Samsung 55"KS9005 Bose Lifestyle 520 Huawei mate 9 |
||
![]() |
||
jbj ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-September-2010 Status: Offline Point: 1 |
![]() |
|
Hej alle
Har brug for lidt hjælp. Har købt UE467070. Rigtig godt tilfreds med tv´et. Jeg har alle mine film til at ligge på min mac og jeg kan godt streame dem til skærmen. Det går faktisk rigtig fint. Problemet er, at jeg ikke kan se underteksterne. Har intet problem, når de ses på computeren med vlc. Selve film filen er altid en avi og jeg lægger altid underteksten i samme mappe og identisk navn bare med srt efter. Er jeg helt galt på den? Den virket som om I alle kan få det til at virke? En anden ting er, at jeg kun kan benytte standardbetjeningen til at trykke start og slut, når vi ser en film. Lidt ærgeligt, hvis man lige skal af på naturens vegne :-)... Igen håber jeg på lidt hjælp? På forhånd tak.. mvh J
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |