|
Samsung UE40D6507 eller UE40D6517: et godt køb? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
marlar ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 304 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Januar-2012 kl. 08:21 |
Jeg overvejer Samsung UE40D6507 eller UE40D6517. Den eneste forskel i spec. jeg kan se er at der for -07 står Personal Video Recorder Ready (Extended PVR).
(Nogen der ved hvad forskellen på alm. og Extended PVR er?) Er denne skærm et godt køb? Hvad kan I sige om godt eller skidt for den? Den ligger i al fald pænt i Tænks fladskærmstest, og ja, jeg ved godt at de ikke er orakler :-) Det som tiltaler mig er de mange features, især med internet og wifi, samt det at den kan optage (PVR). Sidstnævnte er et must da vi ellers også skal ud og købe en optager. Er der andre jeg bør overveje i samme prisklasse, ca. 7000? 3D er jeg ligeglad med. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |