|
Samsung UE40NU71 ændre kanalnummer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 879 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Oktober-2018 kl. 05:32 |
Jeg samlede sådan et nyt lille soveværelsestv op i går og er løbet ind i noget som jeg håber blot er en fejl 40.
Jeg har Stofa kabeltv og kan det passe at man ikke kan redigere kanalnumrene på de digitale kanaler? Jeg kan slette kanaler, lave favoritlister men ikke ændre numrene så TV2 = 2, TV3 = 3 etc. Jeg troede det var et problem som hørte fortiden til....
|
|
.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Når der kan laves favoritliste, så kan kanaler også ligges ind i ønsket rækkefølge, har selv Samsung, dog en ældre model, det er dog nemmere at lave en omnummering af kanalerne. Det gøres på mit ved at gå ind i Smart Hub, vælg punktet kanaler og så kanal sortering.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 879 |
Jeg kunne også på mit ældre Samsung TV. Men funktionen er tilsyneladende ikke tilgængelig. I manualen er der et billede som viser hvordan man gør. Men når jeg går ind under samme menupunkt så mangler funktionen til at omnummerere. Der står også i manualen at dette muligvis ikke er muligt i udvalgte geografier. Nå men TV'et ryger tilbage. |
|
.
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4057 |
Jeg mener der er et sted, hvor man skal angive at man gerne vil ændre nr.
Men ellers ring til Samsung, de kan overtage dit TV og vise, hvordan det gøres. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |