|
Samsung UE46D7005 kan ikke læse USB-HD mere. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
itjf ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 152 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-November-2011 kl. 10:02 |
Jeg har et Samsung UE46D7005 som kan ikke læse ekstern USB-HD mere. Jeg prøvede først en USB HD med ekstern strømforsyning og den virkede fint i 14 dage. En dag kunne det ikke læse disken mere, det kommer med fejlen: "Enhedsformatering er nødvendig."
Og gør man er alle optagelser selvfølgelig tabt.
Så købte jeg en Western Digital 1 TB USB-3.0 Portable Hard Drive, som er anbefalet af Samsung. Den laver desværre samme nummer. Efter et vist tidsrum kan den ikke læses mere. Disken delt i to partitioner, en til FAT og en der formateret på Samsung TV'et. Den kan stadig læse FAT partitionen.
Begge diske fejler intet og da jeg adskillige gange har formateret diskene, er jeg ret sikker på at det er TV'et der har en fejl. Er der andre der har oplevet noget tilsvarende, har erfaringer og evt. løsninger, hører jeg gerne nærmere.
Jan
|
|
![]() |
|
itjf ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 152 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Løsning: Efter jeg har slået "autosluk" fra har jeg ikke oplevet problemet.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |