|
Samsung UE46D800 og harddisk |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jokeren.dk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Maj-2010 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-December-2013 kl. 18:25 |
Hej
Jeg har købt en harddisk til at optage på men kan ikke finde nogen steder i fjernsynet hvor jeg kan indstille optager kvaliteten. Så tænkte jeg om fjernsynet selv indstiller dette om man optager en HD kanal eller en analog kanal. Håber på hjælp. Takker Bo |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der kan kun optages i en kvalitet, og det er den der sendes i. Optagelse sker ved at bruge EPG til at stille optagelsen. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Der optages ikke i nogen kvalitet, der optages den rå bitstrøm
|
|
![]() |
|
Jokeren.dk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Maj-2010 Status: Offline Point: 5 |
Når jeg optager siger den at i HD kvalitet er den plads til xxx og i alm. er der plads til xxx
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Klart. HD tager jo mere HDD plads end SD. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |