recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung UE46D8005/7005 vs. Panasonic TX-P46GT30Y
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung UE46D8005/7005 vs. Panasonic TX-P46GT30Y

Besvar Besvar
Afstemningsspørgsmål: UE46D8005/7005 eller TX-P46GT30Y?
Svarmulighed Stemmer Afstemningsresultat
5 [45.45%]
6 [54.55%]
Du har ikke adgang til at deltage i denne afstemning

Forfatter
Besked
Kimnyhuus Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-December-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kimnyhuus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung UE46D8005/7005 vs. Panasonic TX-P46GT30Y
    Sendt: 24-December-2011 kl. 03:04
Hej ! smil 

Jeg er kommet til den konklusion at mit gamle 32" LG meget snart skal skiftes ud. 
Jeg er dog godt og grundigt i vildrede om, hvilket tv jeg skal købe. 

Jeg har egentlig været fast besluttet på, at jeg skulle have mit et Samsung. 
Her er jeg i tvivl om det kan betale sig at købe D8005 frem for 7005. 

Så vidt jeg er informeret, så er det kun designet der er forskel på. 
- Men har læst herinde at D8005 også skulle have hurtigere indmad? 

Så sker der så det, at komplett.dk vælger at sætte Panasonic's GT30-model på tilbud til 7.995,- fra 9.999,-. 

Har efterhånden brugt en del timer på at sidde og læse om plasma kontra LED(lcd).. Og har meget svært ved at finde ud af, hvor meget bedre billedkvaliteten er på TX-P46GT30Y frem for Dx005? 

Synes Samsungs "Smart tv" ser meget tiltalene ud og kan godt lide at der er indbygget wifi osv. 
Kan heller ikke her finde ud af om de funktioner der er i Samsung, er "fede" og "brugbare" nok til at dét kan være nok til at købe sådan et? 

Så som i kan se er jeg hovedsageligt i tvivl om hvor meget jeg taber på at købe et Samsung frem for panasonic og omvendt.
- Hvis jeg altså overhovedet taber noget. 

Og bliver det Samsung, kan jeg så "nøjes" med at købe 7005? 

Til sidst skal det nævnes at jeg bruger mit tv til stort set alt:
 - Ser meget fodbold
 - Spiller en del xbox
 - Ser en film i ny og næ
 - Ser generelt en del "normalt" tv

Håber at I kan hjælpe mig! grin
Til top
Efre Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 10-November-2007
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Efre Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2011 kl. 17:05
Jeg har lige købt 8005 46", og det er et rigtigt fint tv, syntes det er flotterer end 7005 pga. cromlisten i stedet for plastic, og så får man jo den tab med som jeg syntes er fin at have, samt 2 par briller syntes at det viser nogle rigtige gode billeder især HD er ganske flotte
Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2007
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sani Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2011 kl. 20:26
Jeg er selv i sammen situation hvor jeg overvejer køb af ny TV mit valg stå mellem Panasonic vt30 og Samsung D8005 plasma. .... Hvad der angå led/LCD så er er no go hos mig... Jeg har haft I sidste uge Samsung 8005 led (pg nyskerighed and den teknologi ) men den blev afleveret tilbage rat hurtig da bileder på den var dårligere and på min Panasonic px75 plasma som er nu ca 5 år gammel....bluray afspiling var OK men alt andet synes jeg ikke om ....billeder kvalitet var ganske enkelt for dårlig ,,,, hvad der angå sport udsendelser som , fudbal,tenis, osv så var der hel skit....

Til normal tv samt sport så er plasma stedig meget foran led/LCD

Men der her kun min og min kones subjektiv mining.... Der er sikker mange som er tilfredse med døres led skærme , med der er ikke mig endnu ....

Redigeret af sani - 24-December-2011 kl. 20:28
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Til top
Kimnyhuus Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-December-2011
Sted: Danmark
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kimnyhuus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2011 kl. 08:25
@Efre & Sani

Tusin tak fordi I delte jeres mening - Kunne helt sikkert bruges.

Glædelig jul :o)
Til top
Bitness Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-November-2007
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bitness Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2011 kl. 21:47
Jeg syns du skal tage 8005, Jeg har selv dette tv, og det er simpelthen perfekt og tab er nice at have :)
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Point: 8672
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xcardman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2011 kl. 13:29
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu