recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung UE46D8005 VS 8000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung UE46D8005 VS 8000

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Nejmann Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-September-2011
Status: Offline
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung UE46D8005 VS 8000
    Sendt: 19-September-2011 kl. 18:39
Hvad er forskellen på UE46D8005 og UE46D8000? Er 8000 en parallel import? Og har det noget at sige? For der er da en stor forskel i prisen. Cinemagic forhandler f.eks begge to. Håber i kan hjælpe.Smile Vil nemlig gerne have det tv snart hehe
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2011 kl. 18:42
8000 er parallel importeret. Her gælder ikke Samsung Prestige Service hvis du skal lave RMA på skærmen. Der skal du istedet kæmpe med Cinemagic.

Ville købe den Nordiske model
Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Point: 2323
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2011 kl. 18:50
Oprindeligt skrevet af Sploink Sploink skrev:

8000 er parallel importeret. Her gælder ikke Samsung Prestige Service hvis du skal lave RMA på skærmen. Der skal du istedet kæmpe med Cinemagic.

Ville købe den Nordiske model

Jeg købte for nogle år siden et tv igennem Digitalo.de og inden da kontaktede jeg Samsung DK for at høre dem hvordan jeg var stillet i forhold til garanti på mit tv og de fortalte mig at man ikke kunne få Samsung DK til at afhente tv'et som de nævner i deres prestige service, men at man godt kunne aflevere tv'et på et dansk service center (eks. Ballerup) hvis der skulle være problemer.

Så med mindre du vil betale mange flere penge for den "begrænsede" service, så ville jeg ikke være bange for at købe 8000-modellen.
Mvh.

Casper
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2011 kl. 18:53
Vil da helt klart hellere have det afhentet, end at man selv skal bakse afsted med et tv. Så er der chance for det går i stykker undervejs.
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Point: 1756
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2011 kl. 19:00
okay mine forældre købte et 40" B555 hvor der også er prestige på, den brændte bare sammen en dag 2 mdn inden i levetid, fra at fungere perfekt, der er jo ONSITE garanti, så der kom bare en person, og skiftet hele printet ud i den, og satte den til igen uden et mærke så den virkede uden issues..

Så det fungerede fint nok.
Til top
Nejmann Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-September-2011
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2011 kl. 19:00
Okay så langt så godt, men jeg tænker bare den model de har her hos http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=648268 koster 12700, og er med briller og den nye remote, hvad er så forskellen på den og den fra hifiklubben som har det samme med, men hedder f foran? og koster små 16000?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu