|
Samsung UE46EH5005 ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kralle7800 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2011 Sted: Højslev, Danmar Status: Offline Point: 363 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-December-2013 kl. 00:16 |
Har kigget på dette tv hos expert til 3000, men vil gerne høre jer om i ved noget om tvet?
Det et dette tv http://www.expert.dk/samsung/ue46eh5005/p/12474/ |
|
![]() |
|
Kralle7800 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2011 Sted: Højslev, Danmar Status: Offline Point: 363 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ved i noget om dette tv?
|
|
![]() |
|
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Efter at ha' set Kontant her til aften, ville jeg ikke røre Samsung skærme med en ildtang - og slet ikke de billige af slagsen. (jo billigere TV = jo billigere komponenter = jo større chance for defekt.)
(Se artiklen på forsiden)
|
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
![]() |
|
Okay, det ville gøre
![]() |
|
![]() |
|
Men så skal man ikke købe det?
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7199 |
3000.- er billigt for sådan en størrelse TV
Kan du lide billedet så køb det. Ville ikke være så bange for de nye samsung skræk historier. Og om 2 år står der 4k TV på menuen. Så er det aligevel skiftetid igen ![]() |
|
![]() |
|
Foss ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 392 |
Hvad skal det bruges til?
Jeg havde den hjemme i en 50" i sommer, kom fra et Pana plasma, og der gik præcis et døgn, jeg er ikke til det billede det giver, og når man kan få et, i mine øjne, væsentligt bedre billede for 500-1000 kr mere, så ville jeg ikke købe det. Jeg købte dette: http://www.komplett.dk/panasonic-50-plasma-tv-tx-p50x60e/776233 |
|
![]() |
|
Jesper Flamand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2008 Status: Offline Point: 345 |
Jeg har et 5005 2012 model. Jeg er ganske tilfreds med det. Du skal ikke købe det pga smart for det er bare ikke godt nok. Men hvis du bare skal have et tv som virker er det fint. Hvis du hænger det op ved siden af et 6, 7, 8 eller 9 serie kan du godt se forskel, men det ville sku også være mærkeligt hvis du ikke kunne da de andre koster en del mere. Mit har intet fejlet.
|
|
![]() |
|
M.Madsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2011 Sted: DK Status: Offline Point: 74 |
2.699kr i dag hos Wupti med kanonpris kode for det Samsung TV. Det er utroligt man kan få et 46" led tv med de rigtige tunere til den slags penge.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Det kan kun lade sig gøre hvis der spares på komponenterne. Læs tråd om Samsung TV i Kontant iaften
|
|
![]() |
|
M.Madsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2011 Sted: DK Status: Offline Point: 74 |
Jeg så godt udsendelsen. Ja noget skal der spares på for at sælge et 46" til den pris, men hvis jeg var 15 år og skulle spare op til mit første tv til at spille playstation på, så blev det nok sådan et.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |