|
Samsung ue46es6805 / es6805 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
soknu ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2012 Sted: odense Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Juni-2012 kl. 12:37 |
Hej
![]() Har lige fået mig dette dejlige tv og har et par spørgsmål jeg håber i kan hjælpe mig med. Først og fremmest, kan ikke finde Yousee Cinema app? - Er kommet lidt frem til det kun understøtter visse smart tv`s - Er mit så ik et af dem eller? Nr: 2 Ville rigtig gerne have mig et trådløst tastatur og mus til tvet, er det lige meget hvilket jeg køber, bare det er bluetooth eller ? Nr: 3 Hvordan fungere det hvis jeg vil streame fra min computer over på tv? Ellers vil jeg enlig bare gerne høre jeres erfaringer med ja nærmest alt, og forhåbentlig hva for nogen apps der bare er "must have". Vil jo gerne kunne udnytte det fuldt ud med alt det, det nu engang kan ![]() |
|
![]() |
|
benzon ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2007 Status: Offline Point: 92 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samsung 2012 modeller, her er dit tv inkluderet, har endnu ikke modtaget en opdatering fra Yousee, derfor har du ikke adgang til Yousee Cinema appen på nuværende tidspunkt, vi kan bare håbe den kommer, dog er der SF og Viaplay til film lige nu. 2. Nej det tror jeg ikke du skal regne med :) - altså jeg har ikke hørt noget om du kan få en Mus eller Tasstatur til dit ES fjernsyn, til ES8005 topmodellen, medfølger en specielt remote med touch mus, det gør der vist desværre ikke til ES6805 3. Jamen jeg har ikke rigtig gjort noget for at være ærlig men når jeg højreklikker på en film, har den ganske selv fundet enheden - hos mig står der Play To, da jeg køre med engelsk windows på denne maskine. 4. Altså syntes ikke rigtig Samsung Apps er noget specielt, den del er stadig skuffende ringe, på ES8005 er der Skype, det køre bare så hammer dårligt, så jeg ved egentlig ikke rigtig hvad jeg skal med det, men ja der er altså ikke nogen must have apps med mindre du betaler for Viaplay, så er den da meget god at have. |
|
![]() |
|
soknu ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2012 Sted: odense Status: Offline Point: 4 |
Tak for svarene benzon :) - angående det med tastatur og mus, har jeg søgt lidt rundt og kan se at med visse tv følger der en tablet med, hva nu hvis man købte sådan en? - og hentede ja aner ik hva appen hedder, men ville det så ikke virke?
|
|
![]() |
|
Jamen, altså har du en smartphone med android kan du hente 2 apps, har ikke lige tjekket forskælden på dem endnu.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.samsung.remoteTV&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5zYW1zdW5nLnJlbW90ZVRWIl0. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.samsung.smartview&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5zYW1zdW5nLnNtYXJ0dmlldyJd Ved dog ikke om de findes til Apple, da jeg ikke selv har en :) men søgte bare efter Samsung på Google Play(Marked) |
|
![]() |
|
http://itunes.apple.com/dk/app/samsung-remote/id359580639?mt=8
Det gjore den sørme efter lidt søgen :)
|
|
![]() |
|
Ser alt sammen rigtig godt ud, men har Nokia Lumia
![]() Men eftersom de er der så burde det jo os virke hvis jeg nu køber en tablet med android eller en ipad ik?
|
|
![]() |
|
jo det vil jeg bestemt mene.
Vil dog nok sige du skal gå efter en Ipad til trods for jeg ikke er apple fan, men android tablets er stadig en tynd kop te i forhold til Ipad |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |