|
Samsung UE46ES7005 of Mac Mini |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
TBADK ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-April-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 20 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Marts-2014 kl. 22:03 |
Jeg sidder og roder lidt med mit Samsung TV og min Mac Mini.
Da min mac mini er en ældre udgave, har den ikke HDMI med lyd. Jeg har derfor (på mit tidligere Sony tv) brugt display -> HDMI kabel samt et phono kabel. Men nu kan jeg ikke finde information omkring TV'et der beskriver hvilken indgang(e) jeg skal bruge på TV'et for at kombinere HDMI indgang med billede, og lyd (ind) ? Er der nogen der kan hjælpe? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har også et 7005, og til det står det ganske tydeligt forklaret i manualen side 10. PC skal være tilsluttet i den HDMI der er mærket DVI, der er Analogt In til den.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |