|
Samsung UE46F8005 setup |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
nalla ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2014 Status: Offline Point: 18 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Marts-2014 kl. 08:30 |
Har svært ved at indstille billedet så det ser rigtigt ud. Det første par dage syntes jeg at billedet var frygteligt, men efter et par dage mere var det som om at TV'et var tilkørt. Men nu er den gal igen. Som eksempel kan nævnes at hvis jeg ser sporten på DR1 med Ulla Assendrop, så er hun helt hvid omkring næsen og ligeledes omkring øjenbryn. Det samme er f. eks. ikke tilfældet med øvrige personer. (Undskyld Ulla).
Jeg har på et tidspunkt læst i dette forum at forskelligt "lir" skal slås fra men ved dog ikke hvad og hvor jeg kan indstille disse ting, så hjælp ønskes. |
|
![]() |
|
Snigerdis ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2013 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 138 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du prøvet indstillingerne fra Flatpanels?
http://flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1371109845 |
|
![]() |
|
Jeg har set på dit link til Flatpanels og kan komme igennem de første 8 indstillinger, men hvordan kommer jeg til de resterende ca. 17 indstillinger.
|
|
![]() |
|
Snigerdis ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2013 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 138 |
Hvad jeg kan google mig til, er det under avanceret indstillinger.
|
|
![]() |
|
OK jeg kigger lidt mere på det i week-enden
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Jeg vil foreslå at du anskaffer en kalibrerings DVD/BD og indstiller ud fra den. At du går ud fra billedindstilling Biograf og farvetemperatur Kold (det dæmper den rødlige tendens på panelet.)
Jeg brugte en del timer på at få det justeret op. HUSK hvert input inklusiv Tuner har seperat indstilling, så det er IKKE nok kun at lave en indstilling. Det skal gøre for ALLE de inputs du skal bruge. Resultatet kan der ikke klages over.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Lyder fint - hvor kan jeg bestille omtalte DVD
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Mon ikke at f.eks av connection stadig har den. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Ser ud til at være Blu-ray disk som jeg ikke har udstyr til.
|
|
![]() |
|
Laserdisken har den stadig på DVD medie. |
|
|
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2366 |
Behøver man indstille alle kilder? Så vidt jeg husker kan man vælge at bruge indstillingen til alle kilder. |
|
![]() |
|
Det behøver man nødvendig vis ikke, bare at man lige husker på at der er seperat for hvert Input, og overfører indstillingerne dertil. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |