|
Samsung ue48ju6415 kan ikke optage ekstern USB HDD |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
PPP ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-September-2019 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-November-2019 kl. 17:51 |
Jeg har en Samsung ue48ju6415 tv-skærm som skal kunne optage fra en ekstern USB enhed.
Jeg har tilkobet en ekstern USB-hardisk (HDD), som er formaterat MS-DOS (FAT) med en kapacitet på 1TB. USB HDD er isat en USB port i tv'et, hvor der er en markering om, at HDD-enheder skal tilsluttes denne specifikke port. Jeg trykker på REC knappen på tv'et og får følgende meddelelse... "Enhedens kapacitet er utilstrækkelig. Frigør mere plads, og prøv igen" Enheden er netop formateret og der er massere af plads. Hvad kan være galt? /Tak
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10498 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Harddisken skal formateres i TVet, ikke på en PC. Er det tilfældet? Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
PPP ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-September-2019 Status: Offline Point: 5 |
Jeg brugte optage-funktionen på netop dette tv for cirka 2 år siden så jeg ved at det kan.
At formattere USB-enheden direkte på tv virker som en korrekt tilgang, men funktionen kan ikke finde spå tv'et. Eller tager jeg fejl her? Jeg kan ikke finde det.
|
|
![]() |
|
Peter.C ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Status: Offline Point: 147 |
Hvilket format er den formateret til? Er den FAT32 formateret?
|
|
![]() |
|
Jeg har prøvet både Fat32 og ExFat.
Jeg også haft fat i Samsung Support, der dog kun kunne fortælle mig at jeg skulle have fjern-support på mit apparat da man via servicemenuen skulle lave en EDID Rewrite på tv'et. Jeg var så selv inde og prøve det via service menuen og det hjalp ikke, måske gjorde jeg ikke det som en Samsung-person villle have gjort og de er ikke til rådighed i weekenden.
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10498 |
Prøv at slette harddisken på en PC, så den ikke længere er formateret. Når du herefter tilslutter den til dit TV skulle TVet gerne poppe op med en besked om du ønsker at formatere harddisken. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Damn, prøvede endnu engang at formattere drevet på en PC og satte det til tv'et bagefter. denne gang (4. forsøg) så virkede det pludselig.
Tak for de gode råd, men udfordringen er løst nu.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |