|
Samsung UE48JU7005 kan ikke afspille optaget TV |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | ||
jjwho ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Februar-2008 Sted: Ishøj, Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hej
Jeg har lige testet funktionen med den nye firmwareopdatering og det ser ud til at virke. Jeg kan i hvert fald planlægge og optage på min usb-HDD.
|
||
SAMSUNG (UE48JU7005 - BDH8900 - HT7500WM - UE40H6275)
|
||
![]() |
||
hyldal ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2015 Status: Offline Point: 7 |
|
Tak for svaret, det lyder jo godt. Har du også testet at du kan afspille optagelser fra kanaler fra dine tilvalgskanaler på kortet?
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Det må jo være det der er gjort, da der tidligere er skrevet at uden kort kunne der problemfrit optages på ukrypterede kanaler. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
|
Det er spændingen ved at købe et Samsung tv - der er altid en softwareopgradering der løser et problem - og måske kommer der nye "udfordringer" ved opdateringen. Personligt gider jeg ikke at slås med sådan noget, så jeg springer bare over Samsung........ Klaus |
||
![]() |
||
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
|
Tak for usagligt input Klaus. Vi er efterhånden klar over, at du ingen erfaring har med Samsung apparater, fordi du ikke ejer dem. Så måske kan du hjælpe med din viden, om det du har kendskab til. |
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
|
Usagligt? Lige så usagligt som denne artikel fra Flatpanels? http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1421150865 Eller denne: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=141111&title=samsung-h7005-wifi-issue Eller denne tråd: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=137415&title=samsung-46es8005-tnder-af-sig-selv Klaus |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Overhold venligst forumreglerne - Bent! M.v.h. |
||
![]() |
||
hyldal ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2015 Status: Offline Point: 7 |
|
Ja, så fik jeg anskaffet TV'et (UE48JU7005) samt en kortlæser og kan se mine krypterede bland selv kanaler. Jeg får desværre en fejlbesked, når jeg forsøger at optage mine bland selv kanaler "Kan ikke optage". Optagelse er problemfrit med almindelige kanaler. På et engelsk forum er samme problem omtalt for et andet Samsung TV af en lidt ældre model, men her skriver brugerne i foråret, at deres problem er løst med en firmware opdatering. Jeg må nok væbne mig med tålmodighed. Er der nogen, der har haft held med opdateringsfil fra Samsung for et andet modelnummer f.eks.?
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Tjah, sådan er det nu engang - som Klaus nævner - med Samsung. Man KAN ikke forvente at få et færdigudviklet TV, men må åbenbart leve med manglende/fejlagtige funktioner, som først løses/rettes, når det passer Samsung, eller tilstrækkelig mange kunder klager. M.h.t. at benytte firmware'n fra en anden model, så må det på det kraftigste frarådes, da det i bedste fald kan fjerne funktioner, i værste fald kan gøre TV'et ubrugeligt! M.v.h. |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10506 |
|
Hvilken kortlæser, CI eller CI+? Jeg har nemlig samme problem med CI+ men ikke med CI, så CI+ modulet blev sat i min Gigablue PVR som ikke har problemer med denne type modul. Så skift modulet til et CI og jeg tror dine problemer er forsvundet. Flemming Redigeret af fltk - 18-Juli-2015 kl. 13:01 |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
|
Hej Flemming
Ja, det er en CI+ kortlæser. Vil prøve at få det byttet til et CI.
|
||
![]() |
||
Sokar ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2007 Status: Offline Point: 18 |
|
Hej hyldal, Fik du ombyttet din CI+ kortlæser til en CI udgave? Og hvis du gjorde, afhjalp det så problemet? Jeg har nemlig samme problem med et andet Samsung produkt (en Samsung BD-H8900 optager). |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |