|
Samsung UE50ES6905 |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
MSJ ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2013 Sted: Skibby Status: Offline Point: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har lige haft skrevet en mail til Expert, om de ville lave et tilbud til mig på 46". Han sagde at det var et specielt tilbud på 50"'eren. Så derfor ville tilbudsprisen på 46" være 8999,- hvis den skulle sælges billigere..
|
|
![]() |
|
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2048 |
Ja det går stærkt med tv idag
![]() |
|
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
|
![]() |
|
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2048 |
ikke meget at tænke over der
![]() |
|
|
|
![]() |
|
MSJ ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2013 Sted: Skibby Status: Offline Point: 12 |
Nemlig. Præcis derfor jeg egentlig havde i tankerne at købe et TV i den billige ende fordi det alligevel bliver outdated om lidt :-)
|
|
![]() |
|
8 K er i den billige ende du får bare ikke et billigt tv men et i den ovre mellemklasse.
Tænker du på oled og 4k 8k tv så varer det længe inden de er til at købe for penge og det du ser på har de nyeste tuners og er så fremtids sikret som det er mulligt
|
|
|
|
![]() |
|
Kender mange som hele tiden venter på at der kommer noget nyt inden de vil købe tv,de sidder stadig og ser i deres køleskabs store 28 tommer billedrørs tv som skal startes med kick starter
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Du har helt ret. Det bliver ved med at være sådan.
Jeg hopper i tænkeboksen. De skulle have rigeligt af dem til denne uge.. Du skal have tak for hjælpen i hvert fald :-) |
|
![]() |
|
Så lidt da-held og lykke med valget
|
|
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Står selv med et tilbud om 10% på en iPad til 2799 kr. Skal jeg vente eller slå til nu...
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Det tilbud er så væk i dag. Så rigeligt til ugen... hmm!
|
|
![]() |
|
Ja, det er væk på nettet. Jeg talte med Expert Lyngby. Og har talt med både Expert Frederiksværk og Ballerup idag. Kan få det begge steder. Så kontakt du en Expert hvis du vil have fingrene i et. Jeg tager op og ser på det idag eller imorgen, og regner stærkt med at anskaffe mig et.. |
|
![]() |
|
Jach ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-December-2005 Status: Offline Point: 117 |
Hmm - den anm. der henvises til i tråden er ikke alt for positiv ved billedet, bl.a. på grund af skyggeeffekter. Er der nogen, der har nogle erfaringer med billedet på det her tv, som de har lyst til at dele, så hører jeg gerne.
Overvejer det lidt - har et plasma i dag (ældre panasonic) i en meget lys stue, så ville måske være en god ting med en lcd jo. Har også overvejet Panasonics nyere lcd, men det her tilbud virker ret fornuftigt jo.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |