recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung UE50ES6905
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung UE50ES6905

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
MSJ Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-Februar-2013
Sted: Skibby
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MSJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2013 kl. 13:55
Jeg har lige haft skrevet en mail til Expert, om de ville lave et tilbud til mig på 46". Han sagde at det var et specielt tilbud på 50"'eren. Så derfor ville tilbudsprisen på 46" være 8999,- hvis den skulle sælges billigere.. 
Til top
helljohn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Juni-2004
Sted: Aalborg
Point: 2048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2013 kl. 13:56
Ja det går stærkt med tv idag Smile
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2013 kl. 13:57
Oprindeligt skrevet af MSJ MSJ skrev:

Jeg har lige haft skrevet en mail til Expert, om de ville lave et tilbud til mig på 46". Han sagde at det var et specielt tilbud på 50"'eren. Så derfor ville tilbudsprisen på 46" være 8999,- hvis den skulle sælges billigere.. 

ikke meget at tænke over der LOL
Til top
MSJ Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MSJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2013 kl. 13:58
Nemlig. Præcis derfor jeg egentlig havde i tankerne at købe et TV i den billige ende fordi det alligevel bliver outdated om lidt :-)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2013 kl. 14:01
8 K er i den billige ende du får bare ikke et billigt tv men et i den ovre mellemklasse.

Tænker du på oled og 4k 8k tv så varer det længe inden de er til at købe for penge og det du ser på har de nyeste tuners og er så fremtids sikret som det er mulligt 
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2013 kl. 14:15
Kender mange som hele tiden venter på at der kommer noget nyt inden de vil købe tv,de sidder stadig og ser i deres køleskabs store 28 tommer billedrørs tv som skal startes med kick starter Tongue og i alt den tid de har ventet har vi andre nydt super billeder på en stor skærm.Der kommer altid noget nyt men man må starte et sted og når 2012 modeller er nede i den pris så er nu ikke noget dårligt tidspunkt.
Til top
MSJ Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MSJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2013 kl. 14:17
Du har helt ret. Det bliver ved med at være sådan.
Jeg hopper i tænkeboksen. De skulle have rigeligt af dem til denne uge..

Du skal have tak for hjælpen i hvert fald :-)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2013 kl. 14:18
Så lidt da-held og lykke med valget
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2013 kl. 16:56
Oprindeligt skrevet af MSJ MSJ skrev:

@Helljohn: Ja, det er slet ikke et svært valg. ;-)

@Kampus: Ja du har forstået det helt korrekt ;-) Det er meget fristende.. Havde bare ikke regnet med at skulle bruge 8k på nyt TV :-)
Nej, men sådan er verden ikke skruet sammen. Skrab pengene sammen og gør et kup herognu ;-)

Står selv med et tilbud om 10% på en iPad til 2799 kr. Skal jeg vente eller slå til nu...
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2013 kl. 10:50
Det tilbud er så væk i dag. Så rigeligt til ugen... hmm!
Til top
MSJ Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MSJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2013 kl. 11:54
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Det tilbud er så væk i dag. Så rigeligt til ugen... hmm!

Ja, det er væk på nettet. Jeg talte med Expert Lyngby. Og har talt med både Expert Frederiksværk og Ballerup idag. Kan få det begge steder. Så kontakt du en Expert hvis du vil have fingrene i et.

Jeg tager op og ser på det idag eller imorgen, og regner stærkt med at anskaffe mig et..
Til top
Jach Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-December-2005
Point: 117
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jach Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2013 kl. 12:13
Hmm - den anm. der henvises til i tråden er ikke alt for positiv ved billedet, bl.a. på grund af skyggeeffekter. Er der nogen, der har nogle erfaringer med billedet på det her tv, som de har lyst til at dele, så hører jeg gerne. 
Overvejer det lidt - har et plasma i dag (ældre panasonic) i en meget lys stue, så ville måske være en god ting med en lcd jo. Har også overvejet Panasonics nyere lcd, men det her tilbud virker ret fornuftigt jo. 
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu