recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung UE50ES6905
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung UE50ES6905

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
MSJ Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-Februar-2013
Sted: Skibby
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MSJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2013 kl. 23:40
Så har jeg fået hentet et eksemplar idag. Og jeg er bestemt glad for det. Fulgte indstillingsguiden fra den artikel der er linket til, hvilket forbedrede billede markant ift. standard!

Til top
Jach Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-December-2005
Point: 117
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jach Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2013 kl. 13:28
Mit bliver ved med at hoppe af netværket. Eller det vil sige, det kan ikke finde Netflix eller bruge Allshare. Har googlet problemet, som jeg kan se har været kendt med Smart-hubben før - har opdateret, eller det vil sige det gjorde tv'et selv, så det var jo smart nok. Men altså - hvis det ikke virker, eller kun nogen gange, så holder det jo ikke en meter. Billedet har jeg ellers fået bearbejdet, så det er nogenlunde ok med flatpanels indstillinger. 
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2013 kl. 14:22
Der var problemer med Netflix i weekenden. Allshare har jeg periodisk problemer med. Men bruger det ikke nok til, at jeg har rodet for meget med det. Oftest virker det fint fra min S3ér, men fra min Galaxy TAB 10.1 og PC kniber det med jævne mellemrum.
Til top
MSJ Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MSJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2013 kl. 12:43
Oprindeligt skrevet af Jach Jach skrev:

Mit bliver ved med at hoppe af netværket. Eller det vil sige, det kan ikke finde Netflix eller bruge Allshare. Har googlet problemet, som jeg kan se har været kendt med Smart-hubben før - har opdateret, eller det vil sige det gjorde tv'et selv, så det var jo smart nok. Men altså - hvis det ikke virker, eller kun nogen gange, så holder det jo ikke en meter. Billedet har jeg ellers fået bearbejdet, så det er nogenlunde ok med flatpanels indstillinger. 

Hvor har du fundet de indstillinger?

Jeg er super glad for mit - synes dog det hakker lidt når jeg spiller FIFA..?
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2013 kl. 17:16
Oprindeligt skrevet af MSJ MSJ skrev:

Først mange tak for denne tråd MSJ, uden tråden havde jeg næppe opdaget dette dejlige tilbud. Havde gået og kigget lidt på forskellige 40" Samsung modeller, men er meget glad for jeg i stedet købte dette.

Mht. indstillingerne, jeg har før fundet rigtig gode forslag på AVForums.com, og det synes jeg endnu engang jeg har: AVForums - Indstillinger

Ved godt de oprindeligt er til en anden model, men ham der har lavet dem foreslår selv at at bruge dem på dette TV.

Min stue er ret mørk så har skruet Backlight en smule længere ned, ellers er det samme indstillinger jeg bruger. I starten syntes jeg indstillingerne gjorde hvid lige lovlig gul, men har nu vænnet mig til det, og kunne ikke drømme om at gå væk fra "varm 2" igen.

Redigeret af dklap3 - 06-Marts-2013 kl. 17:19
Til top
MSJ Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MSJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2013 kl. 18:03
Oprindeligt skrevet af dklap3 dklap3 skrev:

Oprindeligt skrevet af MSJ MSJ skrev:

Først mange tak for denne tråd MSJ, uden tråden havde jeg næppe opdaget dette dejlige tilbud. Havde gået og kigget lidt på forskellige 40" Samsung modeller, men er meget glad for jeg i stedet købte dette.

Mht. indstillingerne, jeg har før fundet rigtig gode forslag på AVForums.com, og det synes jeg endnu engang jeg har: AVForums - Indstillinger

Ved godt de oprindeligt er til en anden model, men ham der har lavet dem foreslår selv at at bruge dem på dette TV.

Min stue er ret mørk så har skruet Backlight en smule længere ned, ellers er det samme indstillinger jeg bruger. I starten syntes jeg indstillingerne gjorde hvid lige lovlig gul, men har nu vænnet mig til det, og kunne ikke drømme om at gå væk fra "varm 2" igen.

Jamen det var da så lidt :-)

Super med de indstillinger. Men det hakker stadig lidt. Nogen ide til at slippe af med det?
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2013 kl. 18:09
Har ikke oplevet at mit hakker, har dog heller ikke brugt det til spil. Kan desværre ikke hjælpe.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu