recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung UE55C9005ZW
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung UE55C9005ZW

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Gnist Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 24-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 26
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2011 kl. 22:46
Både ja og nej, kommer vel i bund og grund an på hvor tit man optager, og hvad tid på døgnet man gør det. Jeg optager typisk film/udsendelser hvis det kommer på reklame kanaler, jeg får roterende spat af at skulle afbrydes af reklamer. Mens jeg optager ser jeg gerne noget af det andet jeg har optaget, så derfor i mit tilfælde vil det være en fordel og ikke dobbelt konfektetTongue
p.s. så er der vel heller ikke indbygget harddiskoptager i tv'et, men nærmere timere. Harddisken skal jo købes ved siden af... eller ?

Oprindeligt skrevet af Kief Kief skrev:

Er det ikke lidt overflødigt med en harddisk optager, når D8005 har det inbygget? Ved godt den ikke kan optage mens du ser noget andet, men virker lidt som dobbelt konfekt :)

Held og lykke med dit tv i hvert fald :)
Til top
Gnist Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 24-Januar-2009
Point: 26
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2011 kl. 11:30
Nu kommer der så et nyt spørgsmål, som går på de forsikringer man kan købe til sit fjernsyn, og andet elektronoik.
Hvad er den generelle holdning til dem, er de for dyre (koster vist kr. 2100), er det noget der dur, eller skal jeg bare satse på, at jeg ikke får brug for det.
Jeg syntes selv det er svært, for jeg vil da gerne spare pengene som sagtens kunne bruges til noget andet, og alligevel ligger det i baghovedet "hvad nu hvis".
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2011 kl. 11:46
Oprindeligt skrevet af Gnist Gnist skrev:

Nu kommer der så et nyt spørgsmål, som går på de forsikringer man kan købe til sit fjernsyn, og andet elektronoik.
Hvad er den generelle holdning til dem, er de for dyre (koster vist kr. 2100), er det noget der dur, eller skal jeg bare satse på, at jeg ikke får brug for det.
Jeg syntes selv det er svært, for jeg vil da gerne spare pengene som sagtens kunne bruges til noget andet, og alligevel ligger det i baghovedet "hvad nu hvis".

Du kan evt. kontakte Securator, deres priser er ikke så høje.
Til top
Ozzy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Andst, Denmark
Point: 698
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2011 kl. 11:56
Oprindeligt skrevet af kskruger kskruger skrev:

Oprindeligt skrevet af Gnist Gnist skrev:

Du kan evt. kontakte Securator, deres priser er ikke så høje.

Eller så hør dit forsikringsselskab af. De har nok også en elektronik forsikring som kan dække dig. Det gør mit forsikrings selskab, så det er bare fedt, og det er meget billigere end at du skal købe pr enhed. :)
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu