recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung UE55D8005 vs Panasonic TX P50VT30Y
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung UE55D8005 vs Panasonic TX P50VT30Y

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ANGUSYOUNG Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 631
Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung UE55D8005 vs Panasonic TX P50VT30Y
    Sendt: 02-November-2011 kl. 16:39
Hey

den gamle Pana px70 står til rotering til soveværelset og hvad skal man vælge. Været meget glad for Pana og ikke oplevet burn in osv. Heller ikke helt styr på hvad er hvad, men jow jow jeg har da set når man slukker tv'et at man kunne se en del af logoet, men det forsvinder hurtigt og er vel ganske normale weise.

Været sikker på det skulle være VT30'eren i 50". Kunne mlgtig godt tænke mig 55" men synes de 5" er way over priced og why then? Vi sidder vist rigeligt tæt til 50" har 42" nu og det er ok, men big is beautiful.

Så kommer en kollega og vil omvende mig til LED. Strøm, billede osv osv. Han mener at Samsung UE55D8005, som vist er på tilbud i BILKA hele tiden? Lige er det TV man skal eje. Læst op om dem begge og set Pana i real life og det sgu smukt...

Skal bruges til gaming, TV kiggeri(heraf nok en del længere tids Disney) og ellers alm tv zapperi. Har læst den store tråd herinde med GT30'eren og man bliver lidt bange for burn in/retention og hvad det alt sammen hedder, men synes Plasma har været fint.

Læst op på energiforbrug også i andre tråde og der er der vist også lidt at hente.

Anywho, hvad vælger man af de 2 eller skal man have en helt anden kandidat ind over?

af hjertet tak :-)
TV:LG 77" C4

Receiver: Denon AVRX2800H
Surround: Dali OBERON ONWALL

PS5
NVIDIA SHIELD
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu