recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung UE55HU7505 + WAM751
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung UE55HU7505 + WAM751

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
peterhansen1982 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Maj-2010
Status: Offline
Point: 695
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peterhansen1982 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung UE55HU7505 + WAM751
    Sendt: 08-Januar-2015 kl. 11:55
Hej Recordere. Har problemer med mit nye TV / Multilink / TV soundconenct. Hvis jeg parer mit nye TV UE55HU7505 med min nye WAM751 via TVsoundconnect så virker det fint, indtil man slukker fjernsyn over natten. Næste morgen når man tænder for TV bruger den så igen TV speaker (elendige, derfor indkøb af WAM751). Hvis man trykke på tvsoundconnect manuelt opretter den forbindelsen igen, hvilket er meget uhensigtsmæssigt, burde parer sig når tv tændes. Har også prøvet at købe en HUB250 og sætte WAM751 op som multilink højttaler via multilink appen. Igen så får jeg lyd når dette vælges, men igen forsvinder dette når tv er slukket natten over. Er nok en dum indstilling jeg mangler, men hvordan får man dem trådløse højttaler til at starte automatisk hvergang tv tændes så man ikke skal ind manuelt på højttaler eller app for så forsvinder det smarte. Har overvejet AUX kabel men forventer at købe endnu en WAM751 inden for kort tid for at få mere stereo føelse og så er denne løsning no go.

Håber dette er rette fora og andre har samme eller lignende setups. Alt er med nyeste firmware.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu