|
Samsung Ue55ks7005 eller...? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Onkelmorfar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Maj-2007 Status: Offline Point: 52 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Januar-2017 kl. 13:12 |
Hej Recordere
Efter at ha købt hus og fået hjemmebioen op i kælderen er det ved at være tid at udskifte det gamle Panasonic px80 plasma. Jeg har skimmet forskellige test på nettet og kan se at ovenstående får megen ros i <10k klassen (kan fåes til 7444kr) Det skal primært bruges til streaming netflix, hbo osv og måske osse noget blu-ray. Tænker at smide en soundbar undet det. Nogen der har erfaringer med ovenstående model eller gode råd/anbefalinger i den prisklasse? På forhånd tak
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
KS7 er svær at komme udenom. Value-for-money er ret høj i denne model og hvis du er ligeglad med lyd og TV-tunere, så er 7'eren værd at se på frem for eks. 8'eren.
Jeg vil dog sige, at HBO-app'en er katastrofal ringe, så køb dig en Chromecast hvis du vil se HBO (selvom App'en på smartphone også er elendig). |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Onkelmorfar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Maj-2007 Status: Offline Point: 52 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hey Torben tak for dit input
Tror osse det ender med at jeg går efter denne model. Håber det vil være et mærkbart spring op fra Pana'en. Mht Lyd og Tv tunere, så regner jeg med at finde en soundbar og ellers bruge det til streaming tjenester og blu-ray Kan godt lide value for money og ved ikke om det er værd at vente på at den kommer længere ned (eller om the next big thing er lige om hjørnet og værd at vente på? OLED? -uanset så kommer det nok ikke i den prisklasse foreløbig. Er kun enig med dig i HBO's interface er så dårligt at det burde være forbudt! Ved du og de tilbyder streaming i 4k HDR som netflix? Mvh
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |