|
Samsung UE75TU7005 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
stelliesto ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Maj-2016 Status: Offline Point: 30 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Oktober-2020 kl. 19:14 |
Hej alle
Jeg søger råd og erfaringer ift. køb af nyt TV. Jeg har forbi Bilka, hvor jeg så et 75" Samsung tv som stod rimelig skarpt og så godt ud. Det drejer sig om Samsung UE75TU7005 til kr. 7333: Hvad tænker I om dette TV til prisen? Mvh Steffen
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19634 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er et fint tv til prisen. Du har så set det i fuld butiksmode med maser af knald på farver og lys, selvom min side er 1000 år gammel, så har dens stdig relevans: Og, når nu du kommer hjem med et tv i den pris/størrelsesorden med den teknik det er bygget med, så forvent at se clouding i baggrundsbelysningen. Kan du leve med det, er det fint. Men, det var ikke gået hjemme hos mig, så hellerer et mindre tv, med bedre billede..... Klaus
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |