|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||
Benitez ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
![]() |
||
Kan jo kun svarer for mig selv. Men jeg kan bedre lide det synes jeg "mere realistiske" billede på en LCD, synes det er bedre for mine øjne. Men kræver et LCD i den gode ende, enig.... Derudover vil jeg sige at den høje opløsning, design, og ingen risiko for "Burn ins" også talte med da jeg skulle vælge. Jeg skulle også bruge den til X-box 360 kom også ind over. Jeg er enig med dig i at sort er bedre på plasma, men for mig er det ikke afgørende. Når jeg ser tv, lægger jeg ikke mærke til det, synes mit LCD har udemærket sort. Til sidst vil jeg sige, at min fornemmelse er at LCD i en eller anden form er fremtiden, og det betød også noget for mit valg. Det eneste plasma tv jeg vil eje er Pioneer, og de koster altså kassen, hvis de ikke er paralelimporteret. Pioneer har både fantastisk billedekvalitet og fantastisk design, men er genrelt for kostbare synes jeg. Så M86/87 i 40" er et godt alternativ for mig, godt billede og flot design til rimelige penge :-) |
|||
Benitez
|
|||
![]() |
|||
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
||
Mit næste TV bliver også et LCD, men ikke til stuen.. derimod til computeren. Det Samsung jeg så i dag, 1080p, (kan ikke huske modellen) var helt perfekt til computeren. Men jeg brøds mig ikke helt om film på den. Farver mv. stod flot, men det havde ligesom et "mat skær" over sig i billedet og så var der lige det med den sorte der var mere grå. Men flot var det - flottere end jeg har set på noget andet LCD. Plasma derimod oplever jeg som utrolig realistisk. Perfekt farver og sort, god dybde mv. Jeg kan ikke genkende det du skriver med, at LCD'en har mere realistisk billede desværre. Derfor anbefaler jeg stadig plasma til filmbrug og LCD til spil, computer mv. Jeg kunne godt frygte, at LCD er fremtiden.. men så håber jeg altså de får styr på den sorte. Det er bare ikke godt nok til mig. Desværre. |
|||
![]() |
|||
Benitez ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
![]() |
||
Til stort filmbrug har du måske ret, det er da et mere "farveægte/farverigt" billede, men når LCD er så godt med som de er med Samsung M86/87 og de nye Sony LCD kan jeg godt "nøjes" :-) Jeg synes de er tæt på billedekvaliteten i plasma, plus et flottere design end de billige plasma. Derudover der muligheden for at tilslutte pc :-) |
|||
Benitez
|
|||
![]() |
|||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
||
Sys faktisk at du er en lille smule ubehøvlet over for mig,og du har iøvrigt også misforstået mig TOTALT.Og hvis du sidder og håber på at jeg "sviner" igen,må jeg skuffe dig. Dette indlæg var bestemt ikke et udtryk for PLASMA TYRANNI.....jeg sys bare ikke at det er særligt seriøst når man kalder sig DK bedste specialbutik på området,at man så overhovedet ikke har plasma i sit sortiment. Jeg sys til gengæld at det er utroligt som mange lcd ejere(tilhængere) farer totalt i flint,hvis man vover at mene at plasma er ubetinget bedre.Og....Hvis du sys at det er en "barnlig udmelding" at kalde B.T,GEAR,E.B for useriøse-ja så er jeg bange for at vi to er så langt fra hindanden som man overhovedet kan komme p.s....gør mig den ringe tjeneste at skrue bare en anelse ned for det CHARME-FILTER du har monteret...tror du er ved at "overstyre" det. "alle mulige tosser"...er det mig du mener? Og hvem er det som jeg har "rakket ned på herinde"? Og ham som mangler "selvværd"og kommer med "barnlige udmeldinger" er det også mig? Uddyb venligst....! lrev
Redigeret af lrev - 29-Maj-2007 kl. 19:01 |
|||
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|||
![]() |
|||
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
||
Har du set PX70 ? IMHO pænere end Samsung. Synes der er en god blanding af grimme LCD og Plasma'er.. Mit Plasma er også tilsluttet min PC, men til HTPC brug = helt perfekt. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
|
|||
Benitez
|
|||
![]() |
|||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
||
Synes nu under alle omstændigheder,at Ottos indlæg rammer hovedet på sømmet mht testens troværdighedsproblem ? ! At Irev´s udsagn så er lige bombastiske nok - ændrer jo ikke v, at testen er tvivlsom. |
|||
![]() |
|||
Ole ![]() Guld medlem ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 04-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 874 |
![]() |
||
Hej i tråden. Så tror jeg, at vi har fået diskuteret nok, hvad I synes om hinandens stil, så dér må I godt indstille skydningen. Diskussion om kildekritik - som heldigvis er ved at tage over i indlægene - er derimod velkommen. -Prøv blot at undlade at køre i ring ...Ole |
|||
Moderator, recordere.dk
|
|||
![]() |
|||
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
||
Hej! Der er en som mener at mit indlæg var "for bombastisk"-og en anden mente at mine indlæg generelt er "uheldige". Men der er ikke en eneste som mener at der er noget forkert i at kalde mig for div. som "barnlig" ,eller at jeg har et "lavt selvværd"...eller at der er noget galt i at beskylde mig for at "rakke alle med en anden mening ned".....til trods for at det er totalt forkert? lrev |
|||
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|||
![]() |
|||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9446 |
![]() |
||
Tja virker som om folk nästen har rottet sig sammen imod irev i denne tråd. Tjo HFK er skam en interssant butik, de ved en del om deres egne produkter. Alt andet aner de intet til. Det er det indtryk man får på gammelkongevej. Sälger HFK ikke plasma mere, har da selv set Pioneer derinde et par gange. De plejer da også at have en Hitachi/NEC plasma skärm som de gerne ville sälge mig. Underligt nok blev de småmobsede da jeg gerne ville se et tv billede på skärmen.... |
|||
![]() |
|||
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
||
hej! Ved godt at der i nogle af deres afdelinger er udstillet nogle enkelte,men hvis du går ind på deres hjemmeside er der ikke et eneste. Om det så er op til den enkelte butik ved jeg ikke,men jeg ved at Åboulevarden har lidt stående,men at Lyngby ikke har et eneste(sidst jeg var der i det mindste)...og det er også tydeligt at de der taler FOR lcd-og IMOD plasma. Det må de også selv om...jeg har heldigvis øjne i hovedet-sys bare at det er underligt at man i denne kæmpe kæde forretning ikke har plads til plasma som en fast del af udvalget.....det virker trods alt som om at der er en hel del som stadig foretrækker det. lrev Redigeret af lrev på jobbet - 30-Maj-2007 kl. 14:10 |
|||
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|||
![]() |
|||
christo(DK) ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
||
Hej alle sammen. Jeg er helt ny herinde, men nu vil jeg altså også være med Jeg var inde i HFK på Åboulevarden for et par uger siden, og spurgte hvorfor udvalget af plasme-tv var så ringe her i butukken. Hertil svarede han, at han personligt var mest til plasma, men at ledelsen i HFK satser mest på LCD. De har dog dette lækre Samsung plasma-tv 50" hængende: http://www.samsung.com/dk/products/tv/plasmatv/ps_42q96hd.as p?page=Specifications Dette tv kunne jeg godt tænke mig, eller det herinde nok så berømte Pioneer 507xd. Jeg ved ikke hvilke er bedst |
|||
Sony KV-32FQ75E, Sony receiver STR-DB930, DVD Sony RDR-HX910
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |