|
Samsung vs Sonos |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ahvad! Ændre farven på TV'et? Mener du det seriøst?
|
|
![]() |
|
Gortrek ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Juli-2015 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 6 |
Ja, ville gerne havde det mørkere, end den sølv kant som er der nu :-)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Det er vel bare en rulle sort tape, da kanten er meget smal.
|
|
![]() |
|
Gortrek ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Juli-2015 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 6 |
Ville da gerne prøve at beholde de små ting som er på tv'et så som suhd og Samsung logoet :-) det tror jeg at jeg kan med folien :-D
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Upload lige et billede når du er færdig med det.
|
|
![]() |
|
NielsC ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
Har tidligere købt matsort folie i silvan til et par højttalere hvilket fungerede fint
Har også engang ændret farve på olie fyr fra brun til hvid, men der brugte jeg folie fra et skilte firma (for at få bred nok folie Hvis du skal have en speciel farve så skal nok til et skilte firma Hilsen Niels |
|
![]() |
|
NielsC ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
Glemte lige - folie efterlader normalt ikke en klistret hinde. Jeg ville ikke turde bruge sort elektriker tape idet det plejer at efterlade limen på emnet hvis man fjerner det igen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |