|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
HonkyHonk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2005 Sted: Grindsted, DK Status: Offline Point: 99 |
![]() |
Det er godt nok utroligt, hvad man skal finde sig i!
Min HiFi pusher, som jeg ellers respekterede, har forsøgt at sælge mig et PS 50Q7H til 21K Men ifølge HiFipriser.dk kan dette TV købes for omkring 15K Hvad skal man tro? Findes der flere udgaver af Q7H modellen? Edit: kiggede lige lidt nærmere på priserne på hifipriser.dk ser ud til at det kun er én forhandler der kan sælge det til 15K - resten ligger omkring de 25K. Og den ene forhandler der sælger den billigt, ser ikke ud til at kunne levere. Er der nogen der kender "release"-datoerne for de forskellige Samsung modeller? Tænker speicelt på Q7H og Q96HD - på forhånd tak. Redigeret af HonkyHonk - 28-August-2007 kl. 10:46 |
|
Jesper
LG 65UF772, Apple TV 4, Sony STR DN1040, Dali IKON 6 MK2, SMT-3126, Harmony Companion |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |