|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
Lukket bruger 2 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 586 |
![]() |
Hvad mener du med billedforbedrende tiltag ? Hvis det er fordi du vil bruge skærmen til spil, så kan det sikkert godt svare sig med lidt højere frekvens på skærmen, men jeg ved det ærligt talt ikke. Jeg spiller på min PC og ser film på TV (forhåbentligt snart projekter) |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Har nu bestilt UE46B7070 Hos Komplett.dk. Den eneste forskel på 8 og 7 serien skulle være om der er 200 Hertz eller 100 Hertz. 200 Hertz får jeg åbenbart ingen glæde af ved tilslutning til en HTPC, så kan jeg lige så godt spare de penge. Tak for indlæggene |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
nickyyyy ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: København S Status: Offline Point: 354 |
![]() |
Dem der kender til B855, kan de udtale sig om en summen fra tvet?
Hvad med højttalerne, er det samme "kvalitet" som på LED? |
|
![]() |
|
Lukket bruger 2 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 586 |
![]() |
Summeriet fra B855 skyldes en fejl i konstruktionen af kabinettet. Det er rettet på dem der kommer ud fra fabrikken nu og de gamle klares via Samsung Prestige service. Endnu en grund til at købe Nordic modeller. Højttalerne er samme super kvalitet der fint kan konkurrerer med min Nokia mobil |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |