recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SAMUNG UE46F8005ST TUNERE
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SAMUNG UE46F8005ST TUNERE

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mikedk64 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-Oktober-2014
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikedk64 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SAMUNG UE46F8005ST TUNERE
    Sendt: 22-Oktober-2014 kl. 09:34
Hej.

Jeg har et samsung UE46F8005st, som har to tv tunere.

Kan det passe at jeg ikke kan optage to ting på samme tid ( Bliver enten nødt til at se det ene program jeg optager eller slukke tv'et) 

Jeg kan sagtens optage et program og samtidig se et andet program.

Jeg har kun en harddisk sat til fjernsynet (Til at optage på) kan det være derfor den kun kan optage en ting af gangen? 
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2014 kl. 10:33

Den ene Tuner er til Live TV, den anden er til optagelse når TVet er tændt. Om det så er muligt at optage 2 udsendelser hvis de f.eks er på samme frekvens må komme an på en prøve.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu