|
SAMUNG UE46F8005ST TUNERE |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mikedk64 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2014 Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Oktober-2014 kl. 09:34 |
Hej.
Jeg har et samsung UE46F8005st, som har to tv tunere. Kan det passe at jeg ikke kan optage to ting på samme tid ( Bliver enten nødt til at se det ene program jeg optager eller slukke tv'et) Jeg kan sagtens optage et program og samtidig se et andet program. Jeg har kun en harddisk sat til fjernsynet (Til at optage på) kan det være derfor den kun kan optage en ting af gangen? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den ene Tuner er til Live TV, den anden er til optagelse når TVet er tændt. Om det så er muligt at optage 2 udsendelser hvis de f.eks er på samme frekvens må komme an på en prøve. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |