|
Samusng HD |
Besvar |
Forfatter | |
krille05
Ny bruger Oprettet: 24-November-2009 Sted: dk Status: Offline Point: 7 |
Emne: Samusng HD Sendt: 24-November-2009 kl. 20:10 |
< ="-" ="text/; =utf-8">< name="ProgId" ="Word.">< name="Generator" ="Microsoft Word 12">< name="Originator" ="Microsoft Word 12">
< ="-" ="text/; =utf-8">< name="ProgId" ="Word.">< name="Generator" ="Microsoft Word 12">< name="Originator" ="Microsoft Word 12">
Hej
Jeg vil gerne flytte optagelser/hente optagelse fra min 500gb eksterne HDD via USB Til min samsung HD-DVD Men maskinen siger den ikke understøtter formatet. (??) Er der forskal på om min HDD er Fat32 eller NTFS formatteret??? Jeg kan godt se og afspiller de samme filer fra USB nøgle (som er FAT32). Jeg sendte samme ? til Samsung og fik følgende svar, det blir man jo ikke klogere af..... "Det skulle fungere, også selvom de ikke er i samme fil format. Hvis der er noget galt med din harddisk skal den tilbage til din forhandler for service." Håber i kan hjælpe |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |