recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sandman’s "bio"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSandman’s "bio"

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Asklepios Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4342
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2008 kl. 18:16
Jeg tror ikke de kan købes billigere, det var nogle af de bedste bud jeg lige hurtigt kunne finde!
Sort, hvid eller alu, det kommer meget an på hvordan ens set-up, og farvevalg ser ud.
Med det møbel og de hvide vægge ville jeg da klart vælge hvid. Tror det vil se mærkeligt ud med sort.
Mine vægge er sand, mit kommen møbel bliver hvidt, så jeg har købt en i hvid, de er nu ganske pæne og lækre - så de kan klart anbefales! 
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables

Til top
Søren Ingemann Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-December-2004
Point: 497
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2008 kl. 21:40

Det ser rigtigt godt ud med det nye tv - tillykke med det .

På de første billeder (af det gamle setup) ser det dog ud som om at din DVD-afspiller outputter i 4:3 letterbox i stedet for ægte 16:9. De sorte bjælker foroven og forneden er ca. dobbelt så tykke som de skulle have været, og dermed har billedet ikke de rigtige proportioner. Nu er der ikke billeder af den nye skærm i aktion endnu, så jeg ved ikke om du har fået det rettet. Det vil ihvertfald give dig et betydeligt bedre billede .

Til top
S@ndman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-November-2004
Point: 140
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2008 kl. 15:47
Oprindeligt skrevet af Søren Ingemann Søren Ingemann skrev:

Det ser rigtigt godt ud med det nye tv - tillykke med det .

På de første billeder (af det gamle setup) ser det dog ud som om at din DVD-afspiller outputter i 4:3 letterbox i stedet for ægte 16:9. De sorte bjælker foroven og forneden er ca. dobbelt så tykke som de skulle have været, og dermed har billedet ikke de rigtige proportioner. Nu er der ikke billeder af den nye skærm i aktion endnu, så jeg ved ikke om du har fået det rettet. Det vil ihvertfald give dig et betydeligt bedre billede .

Det er en meget gammel DVD, er det noget jeg kan rette i opsætningen på DVD'en eller på TV'et?
Til top
Søren Ingemann Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-December-2004
Point: 497
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2008 kl. 21:45

Det skal rettes på DVD-afspilleren (og på din recorder også, for den sags skyld). Min gamle Sony DVD-afspiller fra '99 har den mulighed - så din har givetvis også. Du skal ind i opsætningsmenuen og lede efter et sted hvor du definerer TV-størrelsen til at være 16:9. Jeg har ikke kunnet finde en manual til din DVD, men recorderen ligger her: http://www.p4c.philips.com/files/d/dvdr725h_00/dvdr725h_00_d fu_dan.pdf

På side 76 kan du se hvordan du gør:

Til top
S@ndman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-November-2004
Point: 140
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2008 kl. 14:54
Oprindeligt skrevet af Søren Ingemann Søren Ingemann skrev:

Det skal rettes på DVD-afspilleren (og på din recorder også, for den sags skyld). Min gamle Sony DVD-afspiller fra '99 har den mulighed - så din har givetvis også. Du skal ind i opsætningsmenuen og lede efter et sted hvor du definerer TV-størrelsen til at være 16:9. Jeg har ikke kunnet finde en manual til din DVD, men recorderen ligger her: http://www.p4c.philips.com/files/d/dvdr725h_00/dvdr725h_00_d fu_dan.pdf

På side 76 kan du se hvordan du gør:

Tusinde tak for hjælpen - så er det sat op på både recorder og dvd....

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu