recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sansung TXQ120 eller 1200R?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSansung TXQ120 eller 1200R?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
DarkHelmet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 508
Direkte link til dette indlæg Emne: Sansung TXQ120 eller 1200R?
    Sendt: 20-Maj-2007 kl. 09:44

Familien står og skal have nyt anlæg. De har især brændt sig varm på Samsungs hjemmebiograf HT1200R. Som gammel hifi nørd blev jeg ret overrasket over lyden som er helt anstændigt i denne model modsat andre hjemmebio'er vi har været ude og høre - især Philips 9800'eren faldt helt igennem - flot design, men lyden er uholdbar!

Samsung 1200R spiller godt i mine øre, men kan se at der er kommet en ny model: TXQ120 som er helt ny, mens 1200R efterhånden er ved at være to år gammel.

Er der nogen der har hørt TXQ120? Tænker på at den er merprisen værd? Jeg kan se at på spec at højtalererne er lidt større, subben er lidt større, effekten er lidt større, og den har fået HDMI indgang der kan skalere til 1080p, og så har den som jeg læser det fået rumkorrektion.

På nettet er prisforskellen ca små 2000 kr. Nogen der kan dele ud af erfaringer?

 

Mvh Dan

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu