|
S:Anthony Gallo Nucleus Micro 5.1 hvid |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Gelardi8000 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2016 Status: Offline Point: 24 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Januar-2016 kl. 22:41 |
Hej, hermed sælges an AG 5.1 sourround set. Nypris 11.000 kr. Den er et et par år gammel men fungerer selvf perfekt og har en meget høj WAF faktor. Der er inkl. 2 vægophæng (koster 1000,-)
Der er en lille rids på den en af højttalerne men har ingen betydning og kan ikke ses når den er oppe på væggen. Lyder enorm godt og det bedste højttalere som jeg har nogensinde haft. Den befinder sig i Århus c og kan ses men jeg kan også sende billeder. Sælges grundet nybyggeri hvor vi skal have en anden opsætning. Alle højttalerne og subben er hvid Tænker ca. 6500,- og den kan jeg også levere til dig hvis ønskes i Århus og omegn.
Redigeret af Gelardi8000 - 10-Januar-2016 kl. 10:17 |
|
![]() |
|
Gelardi8000 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2016 Status: Offline Point: 24 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
bump...kom med bud :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |