recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S:Anthony Gallo Nucleus Micro 5.1 hvid
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S:Anthony Gallo Nucleus Micro 5.1 hvid

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Gelardi8000 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 09-Januar-2016
Status: Offline
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gelardi8000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S:Anthony Gallo Nucleus Micro 5.1 hvid
    Sendt: 09-Januar-2016 kl. 22:41
Hej, hermed sælges an AG 5.1 sourround set. Nypris 11.000 kr. Den er et et par år gammel men fungerer selvf perfekt og har en meget høj WAF faktor. Der er inkl. 2 vægophæng (koster 1000,-)

Der er en lille rids på den en af højttalerne men har ingen betydning og kan ikke ses når den er oppe på væggen. Lyder enorm godt og det bedste højttalere som jeg har nogensinde haft. Den befinder sig i Århus c og kan ses men jeg kan også sende billeder. Sælges grundet nybyggeri hvor vi skal have en anden opsætning.

Alle højttalerne og subben er hvid

Tænker ca. 6500,- og den kan jeg også levere til dig hvis ønskes i Århus og omegn.

Redigeret af Gelardi8000 - 10-Januar-2016 kl. 10:17
Til top
Gelardi8000 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 09-Januar-2016
Status: Offline
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gelardi8000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2016 kl. 11:10
bump...kom med bud :-)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu