recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sanyo Z4 lukker ned efter 1½ time
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSanyo Z4 lukker ned efter 1½ time

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
henningdalgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1683
Direkte link til dette indlæg Emne: Sanyo Z4 lukker ned efter 1½ time
    Sendt: 07-Marts-2009 kl. 23:07

Jeg har et problem med min Z4 som jeg håber I kan hjælpe med.

Den lukker ned automatisk efter et par timer. Jeg har googlet mig frem til at man kan resette en varmesikring ved at skille den ad. Det har jeg gjort et par gange nu og det er jo træls at skal pille den ned hver gang. Desuden synes jeg ikke det hjælper noget særligt.

Pæren har kørt 900 timer. Jeg har renset filtrene flere gange men alligevel lukker den ned. Når den lukker ned, blinker "warning" lampen. Jeg mener også at have set lamp replace lampen en enkelt gang eller to men er ikke sikker.

Projektoren er købt for over tre år siden nu, men jeg sendte den faktisk til reperation for et år siden med dette problem hvor de hårdnakket påstod at det var pæren der skulle skiftes. Det undrede mig og jeg kørte videre med samme pære uden at løse problemet. Pga. flytning har jeg først nu fået monteret den igen, og opdaget at problemet er der endnu.

Spørgsmålet er om jeg skal ofre penge på en ny pære? Er det normal at pæren kan have den indflydelse, som jeg beskriver? Jeg troede en pære enten virker eller er sprunget.

Og hvad nu hvis den nye pære ikke hjælper? Så har de jo taget fejl sidst, men nu er jeg uden for garanti-perioden. Kan jeg gøre noget?

Til top
henningdalgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1683
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2009 kl. 10:16
Kan folk komme med beskrivelse af hvordan en pære stopper med at virke, og om det kan have indflydelse på at projektoren bliver varm eller på anden vis lukker ned fordi den kan mærke at pæren er færdig.

Har jeg mulighed for at købe en pære i dk på nettet og aflevere tilbage inden 14 dage hvis det ikke er pæren den er galt med? Eller er der specielle regler for pærer?

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu