|
Saphe One og iPhone 7 - BT autoconnect |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Tavruz
Bruger Oprettet: 06-Januar-2012 Status: Offline Point: 128 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad mener du med korte ture og den ligger i lommen? Saphe advarer uanset om det er korte eller lange ture, eller om mobilen ligger i lommen eller andetsteds i bilen
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4674 |
Funktioner
Tak(0)
|
At når jeg sætter mig i bilen, sættes tlf ikke i mobilholderen. Den forbliver slukket i lommen uden åben app.
Ja jeg skriver jo også at det er Saphe der gir alarmen. Tlf viser hvilken alarm, afstand og hastighed.
Redigeret af Munch - 25-September-2019 kl. 23:02 |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7078 |
Funktioner
Tak(0)
|
Åbner aldrig app. Får altid advarsler. Med bip.
På en iPhone er det vigtigt, at Lokalitetstjeneste står til "Altid" for Saphe Link. Det betyder, at appen altid har lov til at tænde for GPS'en, men den gør det kun under kørsel. Vælger du "Ved brug", vil Saphe Link kun virke, hvis du tænder for appen og holder skærmen tændt på køreturen.
|
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
Det er klart at Saphe app skal stå til “altid” i lokalitetstjenester.
Hansie@ Når man holder tæt på andre med Saphe i bilen, spørger app om den skal connecte med en af dem. Så skal man trykke nej for at beholde egen connection. Hvordan undgår du den forvirring når du ikke bruger tlf?
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7078 |
Funktioner
Tak(0)
|
min er jo parret til telefon så den spørger da aldrig til andre.
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19460 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det har jeg aldrig oplevet. Det til trods for at jeg ofte holder på parkeringsplads med måske 10 biler der alle har saphe. Klaus
|
|
hansie
Funktioner
Tak(0)
|
har 3 biler i husstanden alle holder ved siden af hinanden og alle har Saphe.
Der spørges da aldrig om parring Har aldrig hørt eller læst om lignede problemer
|
|
Tavruz
Funktioner
Tak(0)
|
Har heller aldrig fået meddelelser om andre Saphe's som kan parres
Som også orm08 tidligere anbefalede, har jeg netop opdateret til iOS 13 (Må næsten lige være kommet, for sidst jeg checkede var det en version 12... som kørte og stod som værende up to date), hvor Bluetooth nu som noget nyt aktiveres inde i "Indstillinger - Saphe" på iPhone. Har kun kørt en enkelt tur i dag, og der connectede den som ønsket automatisk uden app'en var åbnet. Så måske denne opdatering har løst problemet, kunne være lækkert
|
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
Det er faktisk et problem så. Men alle andre steder connecter Saphe med iPhone uden at åbne tlf eller app. Det kunne da være rart at finde ud af den fejl, der gør at min iPhone spørger om den skal connecte med en anden Saphe end min. Any ideas?
|
|
Tavruz
Funktioner
Tak(0)
|
En endelig konklusion! Det var en opdatering iOS 13 der skulle vise sig at løse problemet, måske fordi man med denne version nu kan indstille Bluetooth individuelt for hver eneste app.
Så blot underligt min iPhone 6 ikke havde nogen problemer med iOS 12, modsat altså min nye iPhone 7
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |